nouquote:Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
Ik ben ook de keizer!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben "De Keizer"
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/4.htm
nee hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel eens een foto gezien.
In mijn 1000ste post had ik een foto gezet hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
nee hoor..
niet dat ik weet in ieder geval![]()
0 - De Dwaasquote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me momentele in de tarot aan het verdiepen en heb een geinige webpage gevonden:
Kijk hier wat jouw persoonlijke tarotkaart is.
Mijne is De zegewagen. Echt een kaart die goed bij mij past!
Wat hebben jullie?
(Ik ben wel benieuwd of iemand De Dood of De Duivel heeft... scary!)
Hmmquote:De Dwaas
De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid. Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein. Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben, maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden. Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven. Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag. Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazing-wekkende. Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant. Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.
ik heb óók de Zegewagen....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me momentele in de tarot aan het verdiepen en heb een geinige webpage gevonden:
Kijk hier wat jouw persoonlijke tarotkaart is.
Mijne is De zegewagen. Echt een kaart die goed bij mij past!
Wat hebben jullie?
(Ik ben wel benieuwd of iemand De Dood of De Duivel heeft... scary!)
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
0 - De Dwaas
[..]
Hmm
Mja, ik ga nu Javier Guzman kijken en daarna verdiep ik me wel even erin
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
klopt ook geen fuck van als ik het nog eens doe ben ik ook de 4 - De Keizer
is natuurlijk altijd leukquote:In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen
Dat is best een crisiskaart.quote:
Dan ben ik liever keizerquote:Op maandag 28 maart 2005 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je het een van de twee keren verkeerd gedaan, want er komt altijd hetzelfde uit.
Tja, maar welke is het nou echt?quote:
*insert een tarararara boem geluidje*quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Skaai het volgende:
En van je heeeela heeeeela heeelaa hooolala HOI!
Jaaaa parapapapapaa snelkookpan, snelkookpan...!!!quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaaa parapapapapaa snelkookpan, snelkookpan...!!!
Happy happy joy joy. Douchen krengquote:
Die ken ik alquote:Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
Het is hier wel een beetje s(k)aai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |