Of hij is naar Curacao om haar ff flinkquote:Op maandag 4 april 2005 11:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Misschien kon ie de druk niet meer aan en heeft ie zich half opgehangen.
Fijn eilandje.quote:Op maandag 4 april 2005 12:24 schreef Blommie-Junior het volgende:
Zit zijn vriendin op Curacao... das ook niet echt een plek waar je wil dat je vriendin heen gaat.....
Ja dat wel.. maar der zitten daar ook een hele boel mariniers... get the point.. fijn eiland om vakantie te vieren maar om daar nu een jaar stage te gaan lopen.....quote:
Tuurlijk wel,quote:Op maandag 4 april 2005 14:16 schreef MaRySe het volgende:
Dronken zijn is altijd een excuus
Wat is nou 1x vreemdgaan in een heel jaar, dat kun je haar toch wel vergeven.
En dat ze iemand anders zn lul lekkerder vind rijden dan de jouwes, komt ook wel wat harder aan.quote:Op maandag 4 april 2005 14:26 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,
maar het idee dat je vriendin een hoer is.
Dat went zo moeilijk.
Dom geblaat mijnerzijdsquote:Op maandag 4 april 2005 14:16 schreef MaRySe het volgende:
Dronken zijn is altijd een excuus
Wat is nou 1x vreemdgaan in een heel jaar, dat kun je haar toch wel vergeven.
Nee joh gek ik bedoelde dat "ik was dronken" altijd een excuus is. Dat het altijd een smoesje is. Mja misschien wat ongelukkig uitgedrukt maar bij mij hoef je niet aan te komen met "ik was dronken, we hebben niet gezoend, alleen geneukt" oid.quote:Op maandag 4 april 2005 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dronken zijn een excuus? Laat me niet lachen. Als jij jezelf als een 15 jarige breezahslet wil gaan gedragen met drank op, moet je ook de consequenties onder ogen zien, madam Slet.
M.A.W:![]()
![]()
EDIT: na het bekijken van je fotoboek, zie ik dat je een BrEeZaH bent....zegt alweer genoeg.
Woops my bad, kan je mij vergeven ?quote:Op maandag 4 april 2005 14:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee joh gek ik bedoelde dat "ik was dronken" altijd een excuus is. Dat het altijd een smoesje is. Mja misschien wat ongelukkig uitgedrukt maar bij mij hoef je niet aan te komen met "ik was dronken, we hebben niet gezoend, alleen geneukt" oid.
Leuk dat je me gelijk voor slet uitmaakt![]()
Ja ik kan je vergevenquote:Op maandag 4 april 2005 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Woops my bad, kan je mij vergeven ?![]()
Verkeerd gelezen
En ik trek nogal snel conslusies ja sorry
Eindelijk een BrEeZaH die verstandig & mooi is![]()
![]()
Nogmaals excuus![]()
![]()
Maar uhm ik blijf erbij: vreemdgaan is not done.
In dit geval dus droogneuken & in hetzelfde bed gaan liggen.....wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 4 april 2005 14:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik kan je vergeven
Bij een officiële relatie is vreemdgaan echt not done, als je een vaste slet hebt is het misschien wat minder erg.
Als je al 3 jaar een relatie hebt en ze gaat daarvan een jaartje weg en dan word er 1x gezoend en ze heeft er spijt van dan zou ik het haar wel kunnen vergeven. (theoretisch gezien)
Als het achteraf blijkt dat ze zich een slag in de rondte heeft geneukt : doei
Je wilt het stiekem wel weten he, schatje?quote:Op maandag 4 april 2005 14:49 schreef sweetgirly het volgende:
Scorpie heeft teveel schorpioentjes gegeten
Ben ik nu nog steeds lief, wil het niet weten ook, maar ik ga wel nu.
In het zelfde bed liggen vind ik niet echt een probleem. Maar op iemand zitten is niet hetzelfde als droogneukenquote:Op maandag 4 april 2005 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval dus droogneuken & in hetzelfde bed gaan liggen.....wat vind jij daarvan?
TS heeft bevestigd dat zij bovenop hem zat en neukbewegingen maakte.quote:Op maandag 4 april 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In het zelfde bed liggen vind ik niet echt een probleem. Maar op iemand zitten is niet hetzelfde als droogneuken![]()
Dus en zoenen en droogneuken en lepeltje lepeltje en en en...quote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS heeft bevestigd dat zij bovenop hem zat en neukbewegingen maakte.
Ja, we wachten nog op het officiele bericht van de TS, dat ze geswaffeld is door de marinier op Curacao.quote:Op maandag 4 april 2005 15:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dus en zoenen en droogneuken en lepeltje lepeltje en en en...!
Ik zou persoonlijk 1 ding al erg vinden. Mja is wel duidelijk dat ze vreemd is gegaan toch.
zou ze zich ook de ruggegraat hebben laten spalken?quote:Op maandag 4 april 2005 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat ze iemand anders zn lul lekkerder vind rijden dan de jouwes, komt ook wel wat harder aan.
Of het feit dat de slet niet ff kan wachten, maar per se het rolmodel van stoephoer moet bevestigen door een marinier te flicken.
Wat ook meespeelt is het feit dat zij ff de beest uithangt op een feest-eiland terwijl TS word verwacht thuis te blijven zitten.
Maar ja, wat is nou 1 keer vreemdgaan in een jaar joh, alle kutwijven doen het toch?
Onthoud dat je het tegen SeLang hebt. Die kan het een vrouw al niet vergeven dat ze seks met een ander gehad heeft als dat was voor zij hem (SeLang) überhaupt kende.quote:Op zondag 3 april 2005 06:46 schreef zoalshetis het volgende:
kom, kom een beetje vergevingsgezindheid en inlevingsvermogen moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |