Volgens mij welquote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef OProg het volgende:
Komt het op DVD uit anders?
Ja, maar het kan zijn dat die volgend jaar pas uitkomt. Soms staat er 1 special op de dvd en soms 2.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef OProg het volgende:
Komt het op DVD uit anders?
Houd de komende weken eens in de gaten. Soms bestaat een special uit twee delen, maar zijn die lamstralen van de TROS te kuttig om dat duidelijk aan te geven.quote:Veel te kort
De special van "BZN Ontmoet Nederland- Leef Je Leven" werd door de TROS in twee delen uitgezonden.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:08 schreef nipeng het volgende:
Er is gesneden bedoel je?
Ik wacht met smart op de uncut versie.
Dat hebben alle fans gemist. Er onstond verdeeldheid in het team en de gezinnen. Een deel er van wilde worden gefilmd en een ander deel niet. De voorbereidingen waren al aan de gang. Daarom was de cd niet bijtijds gereed en kon ze pas op 25 februari van dit jaar uitkomen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden toch ook een reality-tv-programma gaan doen? Of heb ik dAT gemist?
Voor de fans wel, maar niet voor jou, want jij zit alleen maar wat te topicbashen.quote:
Echt nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor de fans wel, maar niet voor jou, want jij zit alleen maar wat te topicbashen.
Rot jij even op uit m'n fan topic.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor de fans wel, maar niet voor jou, want jij zit alleen maar wat te topicbashen.
Die grote muil mag je dichthouden!quote:
Dat bestaat er al!quote:Open je eigen topic over BZN.
IN HART EN NIERENquote:Ik benj fanj vanj hart tot nierten daar heb ik bij jou m'n twijfels over want je reageert helemaal niet op mooie fragmenten maar alleenj op wat ik zeg.
Ik lees hier op FOK! normaal alleen maar negatieve hatelijke onzin over BZN.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet spoken weet-ik-veel.
jammer, het was zo'n positief topic
Is er dan iets aan de hand?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:55 schreef nipeng het volgende:
Jongens wat gebeurt hier? We zijn toch allemaal fan van BZN?
Zet een BZN plaatje op en kom tot rust. Als je de reacties later terugleest zullen jullie zien dat er helemaal niets aan de hand is.
In 1961 bestonden ze nog niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met 41 cd's van BZN mag ik me aardig fan noemen. Ik was er al fan van toen jij nog niet eens in de luiers lag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |