* ploing *quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
En toen kwam mama en moest je eten en mocht je niet meer met de autootjes spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
Ik ken er zat die het niet zeggen en het wel goedkeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Ik neem aan dat als je een ferrari hebt, ook vast wel een scanner hebt staanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef 2609 het volgende:
ik moest de afslag halen die miste ik bijna en als je het niet geloofd heb je pech ik heb het proces verbaal hier nog liggen
Te veel compressie of te lage resolutiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:26 schreef 2609 het volgende:
[[url=http://img161.exs.cx/img161/4118/bekeuring1gp.th.jpg]afbeelding][/URL]
waarom is het zo lelijk ik hebdr niet zoveel verstand van je kan nu niks lezen
nee, een groep harleys of bankstellen die met 60 overal langs tuffen in spijkerbroek en t-shirt geven motorrijders een goeie naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Zonder mensen die het motorrijden zo'n slechte naam geven, zouden er misschien betere voorzieningen komen, juist voor motorrijders.
Ja, ik weet dat motorrijders het verkeer beter inschatten. Maar het zijn juist de mensen die de weg als circuit gebruiken, die motorrijders een slechte naam opleveren.
Ik weet ook dat meer dan 50% van de ongelukken waarbij een motor betrokken is, veroorzaakt wordt door een auto. Maar dat ziet bijna niemand. Wat men wel ziet, is het onverantwoordelijk gedrag van een minderheid.
En jij hebt er wel verstand vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:56 schreef super_honda het volgende:
en 99% van de mensen die in dit topic gereageerd hebben hebben absoluut nergens verstand van...
een pinda/corsa die boven de 100 al absoluut geen remmen meer hebben....
nee, jij lult weer lekker.... als je al niet eens weet wat goeie remmen zijn en dat er verschil in remmen zit... laat me raden, je fietst?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jij hebt er wel verstand van
Wat hebben remmen met het type auto te maken? Ze zijn goed, of ze zijn niet goed..
En je kunt nog zulke goeie remmen hebben, aan de natuurkunde wetten ontkom je niet. Als je 270 rijdt heb je een te lange remweg om vlot te kunnen anticiperen op onregelmatigeheden die je vaak te laat ziet...
Want goeie remmen is 1 ding maar alles overzien is een 2e , en dan heb je nog een factor waar je geen invloed op kunt uitoefenen en dat zijn je medeweggebruikers....
Maar goed, je zult dit vast wel weer wegwuiven met het argument dat ik er geen verstand van heb...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |