abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25841806
rij de volgende keer eens wat harder flapdrol
zodat die struikrovers je niet meer inhalen.
en hou je voet voor je plaatje
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_25841824
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef tommytheman het volgende:
Schwarzwalder ik ben bang dat jeje rijbewijs voor langere tijd in moet leveren na de rechtzitting..Sterker nog, wil er wel 50 euro om verwedden
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...
pi_25841901
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef _Administr8or_ het volgende:

Te snel rijden boeit niet dat doet iedereen wel eens, maar zo snel rijden is gewoon compleet belachelijk.
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kan
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:16:44 #84
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25842226
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...
Ik hoop het voor hem..maar ben er bang voor
pi_25842379
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:04 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kan
.
ja ik ben echt heel jaloers

Ach ja, jij begrijpt het niet. Daar kun je niks aan doen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:26:30 #86
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25842488
Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.

Bron: www.verkeershandhaving.nl

Dit ligt puur aan welke rechter je krijgt...tegen mij zei zo'n antimotor mens, na ik gepakt was met 80 km te hard op een kaatslange rechte weg zonder zijwegen, huizen, of bochten: Maar je kunt toch zo ineens de macht over het stuur verliezen? Ik zei: U rijdt geen motor he? Zij: Nee dat vind ik zulke gevaarlijke ondingen, bah. Daar ben je dan mooi klaar mee.
pi_25842609
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef _Administr8or_ het volgende:

Ach ja, jij begrijpt het niet. Daar kun je niks aan doen.
Ik vrees eerder dat het andersom is

Ooit wel eens een motor bereden?
pi_25842663
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef tommytheman het volgende:
Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.

Bron: www.verkeershandhaving.nl

Dit ligt puur aan welke rechter je krijgt...tegen mij zei zo'n antimotor mens, na ik gepakt was met 80 km te hard op een kaatslange rechte weg zonder zijwegen, huizen, of bochten: Maar je kunt toch zo ineens de macht over het stuur verliezen? Ik zei: U rijdt geen motor he? Zij: Nee dat vind ik zulke gevaarlijke ondingen, bah. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Dat kan inderdaad... kost geloof iets van 130 euro... En de grootste echte wegmisbruikers worden daar gewoon geschikt verklaard voor de weg... is echt een wassen neus...
pi_25842682
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik vrees eerder dat het andersom is

Ooit wel eens een motor bereden?
Nee.

Maar 170 km/h te hard is heel normaal, en als iemand er iets van zegt is hij jaloers
Doe normaal man, als je niet begrijpt dat 268 km/h veel te hard is dan spoor je niet.
pi_25842817
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:33 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Nee.
Zegt dus meer dan genoeg
Totaal geen inlevingsvermogen dus
quote:
Maar 170 km/h te hard is heel normaal, en als iemand er iets van zegt is hij jaloers
Doe normaal man, als je niet begrijpt dat 268 km/h veel te hard is dan spoor je niet.
Wat ik net zei... inlevingsvermogen....

Bij 200 km p/h begin je pas een beetje lekker te rijden op een supersport (helemaal op zo'n ding als van Schwarzwalder)...
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:39:10 #91
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25842862
Mijn maat is met 89 km te hard toch echt vrij lang zn rijbewijs kwijt geweest, nl 3 maanden, omdat hij eens eerder was opgepakt en toen had ie 3 biertjes gedronken en had 0,1 % teveel.
Verder ken ik meer lui die hun rijbewijs weer kregen van de officier van justitie en dat later de rechter hem weer afnam, het ligt er erg aan wat je zegt in zo'n rechtzitting. Dat je hem nodig hebt voor je werk daar lachen ze echt om.

Maar jij zit zeker in de luxe positie dat je nog nooit zo'n bekeuring hebt gehad?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:41:06 #92
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25842939
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef tommytheman het volgende:

Maar jij zit zeker in de luxe positie dat je nog nooit zo'n bekeuring hebt gehad?
Gelukkig tot op heden niet
Baseer me dus alleen op TV en internet wijsheid qua rechtelijke gang
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:49:53 #94
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25843152
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:41 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Gelukkig tot op heden niet
Baseer me dus alleen op TV en internet wijsheid qua rechtelijke gang
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.
Ik leef me nu uit met de motor in Duitsland , in NL tour ik alleen nog maar, een paar bochten uitgezonderd
pi_25843385
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef tommytheman het volgende:

[..]

Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.
Ik leef me nu uit met de motor in Duitsland , in NL tour ik alleen nog maar, een paar bochten uitgezonderd
Ik doe overwegend ook wel rustig aan... het is zelden dat ik meer als 50 km p/h te hard rij

wat wil je ook anders als je een naked rijdt waarbij je kop boven de 170 km p/h van je romp gescheiden dreigt te worden
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:06:31 #96
109577 2609
Paris (L)
pi_25843610
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')