Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef tommytheman het volgende:
Schwarzwalder ik ben bang dat jeje rijbewijs voor langere tijd in moet leveren na de rechtzitting..Sterker nog, wil er wel 50 euro om verwedden
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
Te snel rijden boeit niet dat doet iedereen wel eens, maar zo snel rijden is gewoon compleet belachelijk.
Ik hoop het voor hem..maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kan
Ik vrees eerder dat het andersom isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ach ja, jij begrijpt het niet. Daar kun je niks aan doen.
Dat kan inderdaad... kost geloof iets van 130 euro... En de grootste echte wegmisbruikers worden daar gewoon geschikt verklaard voor de weg... is echt een wassen neus...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef tommytheman het volgende:
Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.
Bron: www.verkeershandhaving.nl
Dit ligt puur aan welke rechter je krijgt...tegen mij zei zo'n antimotor mens, na ik gepakt was met 80 km te hard op een kaatslange rechte weg zonder zijwegen, huizen, of bochten: Maar je kunt toch zo ineens de macht over het stuur verliezen? Ik zei: U rijdt geen motor he? Zij: Nee dat vind ik zulke gevaarlijke ondingen, bah.Daar ben je dan mooi klaar mee.
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het andersom is![]()
Ooit wel eens een motor bereden?
Zegt dus meer dan genoegquote:
Wat ik net zei... inlevingsvermogen....quote:Maar 170 km/h te hard is heel normaal, en als iemand er iets van zegt is hij jaloers
Doe normaal man, als je niet begrijpt dat 268 km/h veel te hard is dan spoor je niet.
Gelukkig tot op heden nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef tommytheman het volgende:
Maar jij zit zeker in de luxe positie dat je nog nooit zo'n bekeuring hebt gehad?
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gelukkig tot op heden niet
Baseer me dus alleen op TV en internet wijsheid qua rechtelijke gang
Ik doe overwegend ook wel rustig aan... het is zelden dat ik meer als 50 km p/h te hard rijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.
Ik leef me nu uit met de motor in Duitsland, in NL tour ik alleen nog maar, een paar bochten uitgezonderd
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |