quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer wat moois meegemaakt
Reed op een tweebaansweg op de rechterbaan, op de linkerbaan een groene Passat o.i.d.. Vlak na een kruising waar we beiden door groen reden bleef die eikel links reden. Ik bleef nog een stuk achter 'm rijden om de ruimte te geven dat 'ie naar rechts kon. Maar el-eikelo-extremo vond de linkerbaan kennelijk mooier. Dus ik er rechts langs (ik ga geen 75 rijden war ik 80 mag). Gaat die klootzak terwijl ik hem bijna voorbij ben naar rechts om mij proberen te snijden
Vervolgens stuurde die gelijk weer naar links
Heb m'n motor ff weer af laten zaken zodat ik naast hem reed. Vervolgens door zijn raampje strak aangekeken, maar de held (een ca. 60 jarige lul) durfde alleen nog maar verkrampt rechtuit kijken, en af en toe in z'n ooghoeken spieden of ik er nog zat. Ben er toen schuin voor gaan rijden om 'm de duim te geven en ff te applaudiseren voor z'n heldenaktie
Wat een achtelijke idioten heb je hier toch op de aardkloot...![]()
Je valt toch niet op tussen het gros van de koekblikkersquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:24 schreef tong_poh het volgende:
Ik had in het verleden helemaal niks tegen motorrijders, ook niet als ze te hard reden.
Na het lezen van deze 3 topics denk ik, dat ik mijn mening bij moet stellen.
Je kent mij niet, dus ongefundeerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[quote]
Je valt toch niet op tussen het gros van de koekblikkers![]()
Juist niet, maar jullie hebben het toch klaargespeeld om mij van mening te doen veranderen. Wat een stel huilies zijn jullie. Als je te hard rijdt, dan krijg je een boete of in het ergste geval ben je je rijbewijs en motor kwijt.quote:Je bent trouwens wel makkelijk te beinvloeden dan.
Ah ok, mijn fout, ik heb me vergist. Ik dacht namelijk in 1 van die topics gelezen te hebben, dat 1 van jullie aan het zeiken was over het feit dat het oneerlijk was om een boete te krijgen ondanks, dat het in jullie ogen veilig was.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar huilen we ook niet over. Dat zei ik zelfs nog... tis een spelletje en als je gepakt wordt heb je
pech...
Ik denk, dat ze jullie vergelijken, met die kleine aantal motorrijders die wel als idioten rijden. Met name in de bebouwde kom. Een paar van mijn vrienden zijn fervente motorrijders en die kunnen zich ook hieraan ergeren.quote:Gaat mij juist om de ongelovelijke moraalridders die geen IDEE hebben wat motorrijden is en je gelijk voor gestoord verklaren....
Prachtig verhaal, en die ene automobilist verpest het voor de anderen, en hetzelfde geldt voor die ene motorrijder die het verpest voor de anderen.... zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Automobilisten zijn m'n helden![]()
Zo'n fantastisch inzicht in het verkeer
NOT![]()
Waarom? Dit heb ik net meegemaakt
[..]
Bedoel jequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, en die meeste automobilisten verpesten het voor de enkele die wel goed rijdt
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef T42 het volgende:
vin het niet normaaldat jij 168 overheen gaat is maar net goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef T42 het volgende:
vin het niet normaaldat jij 168 overheen gaat is maar net goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |