heel wat jaartjes ouder dan jijquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:58 schreef Tique het volgende:
Nuek, bedankt voor de info
hoe oud ben jij eigenlijk als ik het zou mogen vragen??![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:40 schreef Tique het volgende:
Jah dat dacht ik dus daarom dacht ik laat ik maar vragen of ik mag vragen hoe oud je bent, als dat niet zou mogen zou je 35+ zijn
Maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar..
Volgens mij ben je wel jonger dan 30, heb ik gelijk??![]()
![]()
Ik heb zelf ook een tongpiercing en heb eigenlijk nog nooit gehoord dat je daar enge zweren enzo op kan krijgen.. Je speeksel zorgt er namelijk voor dat je de boel schoon houdt..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Tique het volgende:
Nuek wat heb jij gedronken dat je zo'n vage vraag steld
@Pearly, je wilt een tongpiercing, tuurlijk, is hardstikke leuk en als je gepijpt wordt door iemand met een tongpiercing die het nog kan ook..GEWELDIG
Maar eh..voor je een tongpiercing neemt moet je je wel even wat bedenken..een piercing is een open wond, net zo een als in je oor zit als je een gaatje hebt laten schieten...
Als die gaatjes in je oor ontstekingen veroorzaken dan moet je serieus na gaan denken over hoe goed je het schoon hebt gemaakt, een tong-piercing zal namelijk veeel meer nazorg nodig hebben, dat is een plek waar heel veel voorbij komt dat voor ontstekingen kan zorgen. succes iig
helemaal balen dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef Tique het volgende:
Mooie dubbelpost B.A.Trix
Ik denk dat je wel een ontstoken tong kan krijgen als je een nikkelbevattende piercing in je tong hebt terwijl je niet tegen nikkel kan, dan heb je een constante factor die er voor zorgt dat het uiteindelijk gaat ontsteken, hoe reinigend je speeksel ook werkt. (dat is dus wat ik denk, hoeft uiteraard niet zo te zijn)
@Sylvana: ik kreeg vandaag dus pas de bevestiging dat het geld overgemaakt is
Dat betekend dus dat ik dinsdag of woensdag mijn bestelling pas krijg, hangt er vanaf of ze wat op zaterdag doen
Ligt eraan of je al een gaatje hebt of niet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:59 schreef Tique het volgende:
yay![]()
Wat is eigenlijk de beste manier om te zorgen dat je een tunnel in je ook kan dragen. Een gat op maat laten piercen een gaatje laten piercen en dat steeds vergroten met een vergroter?
ja nog ff wennen hequote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef Tique het volgende:
Mooie dubbelpost B.A.Trix
Ik denk dat je wel een ontstoken tong kan krijgen als je een nikkelbevattende piercing in je tong hebt terwijl je niet tegen nikkel kan, dan heb je een constante factor die er voor zorgt dat het uiteindelijk gaat ontsteken, hoe reinigend je speeksel ook werkt. (dat is dus wat ik denk, hoeft uiteraard niet zo te zijn)
@Sylvana: ik kreeg vandaag dus pas de bevestiging dat het geld overgemaakt is
Dat betekend dus dat ik dinsdag of woensdag mijn bestelling pas krijg, hangt er vanaf of ze wat op zaterdag doen
Mits niet totaal kapot geforceerd kan 8mm wel weer tot normaal gaatje 'dichtgroeien'. Tot een 16mm kan dit naar mijn idee (ervaring en wat ik zo om me heen gezien en gehoord heb) wel weer terug kunnen naar een klein gaatje. Oren zijn heel elastisch maar zowel het stretchen als dichtgroeien heeft een hoop tijd nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:41 schreef Tique het volgende:
Internet is natuurlijk niet zo populair bij de ouderen
Nuek,, als je bijvoorbeeld een gat van 8 mm hebt gehad, wat zal je dan uiteindelijk overhouden als je het er uithaald (als je hem op gaat rekken van ong 2 mm dus)??
en bedankt maar weer..quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:41 schreef Tique het volgende:
Internet is natuurlijk niet zo populair bij de ouderen
Nuek,, als je bijvoorbeeld een gat van 8 mm hebt gehad, wat zal je dan uiteindelijk overhouden als je het er uithaald (als je hem op gaat rekken van ong 2 mm dus)??
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Tique het volgende:
Tsjah zkh vraagt er natuurlijk om met zo'n naam he
Ik weet niet of ik het ga doen Nuek, ik vind het heel erg vet staan maar het is natuurlijk wel een heel opvallende piercing he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |