vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef hardsilence het volgende:
Just & Brechtje, zijn mijn inziens veel te soft!
vast niet....quote:Op zondag 27 maart 2005 22:51 schreef Takje het volgende:
Volgende week wordt het ook wel weer leuk. Wil Jeroen uit de race stappen ?!
ben het helemaal met je eens... soms denk ik, wees eens wat harder meid! maar aan de andere kant ze is wel liefquote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....
net zoals de twee zusjes van vorig jaar.....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens... soms denk ik, wees eens wat harder meid! maar aan de andere kant ze is wel lief
Ja goed.. maar dat brengt je uiteindelijk niet ver in de race. Daar draait het toch om he.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....
damm ik heb wat gemist vorige jaar volgens mijquote:Op zondag 27 maart 2005 23:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
net zoals de twee zusjes van vorig jaar.....
sanne en lotte die waren ook super lief en mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm ik heb wat gemist vorige jaar volgens mij
nou echt niet he......quote:
Tja ik kan me alleen maar aansluiten bij jou meningquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]de zusjes waren echt mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het volgend jaar veel en veel en veel leuker vondt, leukere koppels er zat gewoon veel meer in...dit jaar is het wel een btje duf![]()
blijf natuurlijk wel kijken
Ik vind Roos ook mooi, heb ik dan nog steeds een oogarts nodig?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou echt niet he......![]()
kan wel een goeie oogarts aan raden![]()
nee want Roos is natuurlijk al heel mooi....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Roos ook mooi, heb ik dan nog steeds een oogarts nodig?![]()
Eens.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou echt niet he......![]()
kan wel een goeie oogarts aan raden![]()
op de onderste foto de linksequote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens..
Die twee waren zo ontzettend. De ene was lekkerder dan de ander, maar ik vergat altijd wie die lekkere nou was.
![]()
.
Oh elfje... je mag weer stemmen..
Bleurgh, wat een duffe doos. Komt helemaal niks uit, behalve kots in de eerste aflevering.quote:
Jij kan anders ook aardig zeiken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bleurgh, wat een duffe doos. Komt helemaal niks uit, behalve kots in de eerste aflevering.
Dat zielige janksmurfje moet gewoon een rijke kerel vinden en huisvrouw worden.
En wat een gezeur in dit topic. Is zeiken dat het vorig jaar beter was helemaal da bom na het gezeik dat Ernst Hasselbaink of hoe hij ook heette niet meer presenteert?
Out of sight out of mind.
jammer dat het een zooi kutkandidaten zijn.
Ik zeik helemaal niet. Ik zeg slechts dat de presentator niets uitmaakt en dat die Natalie een doos is.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef Bayswater het volgende:
Jij kan anders ook aardig zeiken.
De casting is gewoon belabberd geweest, te veel nietszeggende kandidaten.
Zijn het ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Takje het volgende:
en je zei ook dat het een snel kutkandidaten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |