Ik hoop dat het nog ff doorgaatquote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Jorien en RinckEven een vraag aan Jorien: Was dit het hoogtepunt van de ruzie tussen Rinck - Manja? Of was dit slechts het begin?
Ja, best wel jaquote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die ruiten wisser zit diep he
Maar goed dat optillen had van mij ook niet gehoeven ..... verbaasd me dat ze dat zo pikken en hem niet neerknuppelen...
eerst moeten jeroen en manja opzoutenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de uitzending maar uitgezet.
Gatverdamme, ik kots op schijnheiligheid...
'ik zou zoiets noooooit hebben gedaan als iemand verkouden is'
Nee, ik vraag gewoon of mijn pappie zijn middelvinger opsteekt
Gatverdegatver, ik kan niet wachten tot Rink en Jorien eruit zijn. Bleeehhh
vast het begin...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Jorien en RinckEven een vraag aan Jorien: Was dit het hoogtepunt van de ruzie tussen Rinck - Manja? Of was dit slechts het begin?
Jorien post hier hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de uitzending maar uitgezet.
Gatverdamme, ik kots op schijnheiligheid...
'ik zou zoiets noooooit hebben gedaan als iemand verkouden is'
Nee, ik vraag gewoon of mijn pappie zijn middelvinger opsteekt
Gatverdegatver, ik kan niet wachten tot Rink en Jorien eruit zijn. Bleeehhh
Ik heb het vorig jaar niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Rink die heeft een aparte techniek, vergeet niet de dingen die Reinier vorig jaar bij mensen heeft geflikt, zoals "drive klootzak" te zeggen en al dat soort ongein, it's all part of the game...
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef haagse_elfje het volgende:
ieder zijn mening
tuurlijk mag jij ze irritant vinden, tis een democtratisch land en topic!
nee! stel je voor dat ze 't leest gek!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Dus? Mag ik ze niet irritant vinden?
Ik denk dat ik Expeditie Robinson wel leuker vindt, ik vond gister echt saai en het liften vind ik ook niet zo leuk meer.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik moet je wel gelijk geven dat Rink idd zwaar schijnheilig overkomt.....
ik vind hem iets te gemaakt....
ER is natuurlijk leuker... maar PE vult de tijd wel tot er weer een nieuwe ER isquote:Op maandag 28 maart 2005 15:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Expeditie Robinson wel leuker vindt, ik vond gister echt saai en het liften vind ik ook niet zo leuk meer.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ER is natuurlijk leuker... maar PE vult de tijd wel tot er weer een nieuwe ER is
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Nathalie is een blond wicht
en dit is mijn mening
Das nou eenmaal het risico van meedoen aan een tv-programma.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
nee! stel je voor dat ze 't leest gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |