quote:Op zondag 27 maart 2005 12:17 schreef UncleFunk het volgende:
Waarom ga je hier moeite voor doen joh. Gewoon laten stikken.![]()
Je zoent 1 keer met een meid en dan zegt ze dat ze met jou verder wilt ??quote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef flesh-unter het volgende:
Ik zit met een probleem..
Ik heb afgelopen woensdag met een vriendin van me gezoend die ik al een tijdje zag zitten. Na de zoen vertelde ze mij dat ze die zaterdag ervoor met een andere jongen had gezoend. Ik was kwaad en begreep niet waarom ze dit niet tegen me gezegd had.
Na veel gepraat en gehuil vertelde ze me dat ze eerst alles op een rijtje wilde zetten en met mij verder wilde en niet met die andere jongen.
Dat is een quote van Miranda uit 'Sex and the City'.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:33 schreef KieWie het volgende:
She's just not that into you... zou Dr. Phil zeggen...
Dit belooft wat voor de toekomst in elk geval, mocht je toch met haar verdergaan. Het begint bij zoenen, het eindigt bij nuecken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:41 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Waarom ga je er nog met haar over praten?
Als ze je zoiets flikt ga je haar toch niet nog een kans geven.
Inderdaad, veel te zware termen, 'gebruikt' en 'met me verder'. In mijn wereld heet dat resp. 'lol gehad' en 'we zien wel'quote:Op zondag 27 maart 2005 12:46 schreef nietzman het volgende:
Dude.
Je hebt het over zoenen. Kom je uit Urk ofzo? Is het meteen een relatiebezegeling?
Het percentage meiden dat ik heb gezoend zonder dat er een relatie uit voortkwam is vrij groot.
Ja ben ik het mee eens opgekut met die hoerquote:Op zondag 27 maart 2005 12:11 schreef SuperWeber het volgende:
Ze eet blijkbaar van 2 walletjes...
Als ze zo zijn..
Dumpen lijkt mij... Ik zou het iig niet pikken!!
Hoer?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ben ik het mee eens opgekut met die hoer![]()
Slet is een beter woord, of niet dan!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoer?
Niets hoer.
Ze heeft gewoon een leven en probeert zich te vermaken.
Inderdaad, uit welke eeuw komen jullie zeg, sinds wanneer willen kinderen van 17 al na één zoen bijkans trouwen?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoer?
Niets hoer.
Ze heeft gewoon een leven en probeert zich te vermaken.
Ach nee man.quote:
Hallo!? We hebben het niet over een langdurige relatie, hoor, er zijn ook geen kinderen in het spelquote:Op zondag 27 maart 2005 13:38 schreef Natalie het volgende:
Tips voor een gesprek? Nee.
Dit is ook niet waar het om gaat. Zij is degene die duidelijk niet weet wat ze wil. Jij kan nog zolang met haar gaan praten en haar verwijten gaan lopen maken (zoals misschien die andere jongen ook wel doet), maar dat lost niets op.
Zij moet de keuze maken. Niet jij.
En ze maakt de beste keuze door er zelf (= alleen) een rustig over na te denken zodat dat jij (of die ander) in d'r nek loopt te hijgen.
Kortom, neem afstand. Laat haar overdenken waar ze mee bezig is. Duurt het te lang of blijft ze op deze manier doorgaan, trek dan je conclusies.
HALLO er is helemaal geen spraak over een relatiequote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Hallo!? We hebben het niet over een langdurige relatie, hoor, er zijn ook geen kinderen in het spel
dat zat er bij inbegrepen dus, geen (langdurige) relatie, zo danquote:Op zondag 27 maart 2005 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HALLO er is helemaal geen spraak over een relatie
Zeg hallo, beweer ik dat ergens dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
Hallo!? We hebben het niet over een langdurige relatie, hoor, er zijn ook geen kinderen in het spel
Ik ben het echt noooooit met je eens maar dit keer welquote:Op zondag 27 maart 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
waarom met haar praten in hemelsnaam
waarom het zo zwaar opvatten?
neem je verlies en boeien verder, ze had geen contract getekend of zo, djeezus
kan je niet eens meer bekken voor de leut tegenwoordig zonder boetedoening en openlijke mea culpa's![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeg hallo, beweer ik dat ergens dan?
Kennelijk jouw interpretatie van mijn tekst. Wellicht moet je het anders lezen.
Succes
ik vond dit redelijk zwaar op de hand klinken, keuze maken, rustig nadenken, over 1 bekpartijtjequote:Zij moet de keuze maken. Niet jij.
En ze maakt de beste keuze door er zelf (= alleen) een rustig over na te denken zodat dat jij (of die ander) in d'r nek loopt te hijgen.
Kennelijk wel, aangezien ze het maar bij een ander zoekt.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef rocca het volgende:
Ze weet niet wat ze mist
Da's nu precies wat ik dacht toen ik de OP las. De TS neemt dat ene 'bekpartijtje' kennelijk dermate serieus dat hij een topic opent. Hij zit er echt mee. Dan geef ik liever een serieus antwoord, dan dan ik ga zeggen: 'ach man, waar maar je je druk over?' Snappie?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
ik vond dit redelijk zwaar op de hand klinken, keuze maken, rustig nadenken, over 1 bekpartijtje
nee.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's nu precies wat ik dacht toen ik de OP las. De TS neemt dat ene 'bekpartijtje' kennelijk dermate serieus dat hij een topic opent. Hij zit er echt mee. Dan geef ik liever een serieus antwoord, dan dan ik ga zeggen: 'ach man, waar maar je je druk over?' Snappie?
Och. hij leert het zelfzelf in z'n eigen tempo en op z'n eigen manier.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
nee.
zo wordt ie nooit een vent, en die dame had dat al heel snel door
mooi, slotje!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Och. hij leert het zelfzelf in z'n eigen tempo en op z'n eigen manier.
nu nog steeds hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef DarkElf het volgende:
vroeger...
vroeger kon je gewoon lekker zoenen met mensen zonder dat
dat iets moest betekenen of zonder dat mensen ineens van alles
van je verwachten daarna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |