Auw dat is pijnlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Alleen zat ik naast één van de praatgraagste vrouwen uit de hele kerk
En iemand maakte een nogal foute opmerking over m'n ex (ze weten daar nog niet dat het uit is)
Hihiquote:
Wel een leuke bakvis danquote:
Nou, 1: geen afgoden vereren, dat slaat natuurlijk op het feit dat je als Christen maar één God kent, en dus niet andere goden moet hebben. Maar ik vind dat je het ook anders kunt zien: bijvoorbeeld dat je niet iets of iemand zodanig idoliseert dat het als een god voor je gaat worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
1 en 5 snap ik niet helemaal maar de rest ben ik het wel mee eens ja dan zou de wereld een stuk mooier zijn![]()
Ja, we gingen een heel eind uit elkaar zitten, en toen zei iemand "ik hoop niet dat dat tekenend is voor jullie relatie"quote:
Mwah over 1 ja maar dat betekend dan toch niet dat je geen vrienden mag zijn met mensen van het andere geloof en dat die dan slecht zijn ofzo toch ??quote:Op zondag 27 maart 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, 1: geen afgoden vereren, dat slaat natuurlijk op het feit dat je als Christen maar één God kent, en dus niet andere goden moet hebben. Maar ik vind dat je het ook anders kunt zien: bijvoorbeeld dat je niet iets of iemand zodanig idoliseert dat het als een god voor je gaat worden.
En 5: luister naar je vader en moeder, dat slaat volgens mij op het feit dat je respect moet hebben voor mensen die meer van het leven weten dan jij, en dat je niet bang hoeft te zijn om wijze raad te vragen aan mensen die ouder zijn.
Je bent wel jong hoorquote:
Auwquote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, we gingen een heel eind uit elkaar zitten, en toen zei iemand "ik hoop niet dat dat tekenend is voor jullie relatie"
16 hequote:
Nou, ik heb na afloop flink staan jankenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
AuwDan heb je goed groot gehouden als je gewoon bent gebleven.
Nee hoor, mensen met een ander geloof zijn niet slecht, en daar mag je best mee omgaan. We zijn geen moslimsquote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah over 1 ja maar dat betekend dan toch niet dat je geen vrienden mag zijn met mensen van het andere geloof en dat die dan slecht zijn ofzo toch ??
Aah dat is echt gewoon kutquote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik heb na afloop flink staan janken
Zo denken moslims toch nietquote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen met een ander geloof zijn niet slecht, en daar mag je best mee omgaan. We zijn geen moslims
Nouja, ze wisten er niks van dus...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah dat is echt gewoon kut![]()
Raar hoe mensen je soms onbedoelt kunnen kwetsen he![]()
Nee maar ik begrijp best dat het wel kut voeltquote:Op zondag 27 maart 2005 14:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ze wisten er niks van dus...
No one to blame.
Jaaa maar we hebben dus een aantal mensen aan het schrikken gemaakt, omdat niemand het zag aankomenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp best dat het wel kut voelt.
Maarja effeuit huilen is beter dan je emoties opproppen he
Hmmn dat kan je maar als het echt niet meer gaat enzo je kan moelijk bij elkaar blijven omdat je bang bent dat andere mensen er van schrikkenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaa maar we hebben dus een aantal mensen aan het schrikken gemaakt, omdat niemand het zag aankomen
Da's waarquote:Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmmn dat kan je maar als het echt niet meer gaat enzo je kan moelijk bij elkaar blijven omdat je bang bent dat andere mensen er van schrikken![]()
Hmmn lekker.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even de paaschocolaatjes ga aanvallen
Waar is er kermis?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmmn lekker.
Ey mensen ik ben ook weg effe kijken of ik met me broertje naar de kermis ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |