echt wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Vraag maar aan Timbob!
O wacht die heeft me niet in ondergoed gezien. Hmm.
Ja maar niet helemaal!quote:
Mwah valt wel mee tochquote:Op zondag 27 maart 2005 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent wel heel erg hopeloos het de laatste tijd
Wat tof manquote:Op zondag 27 maart 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Vandaag lekker vrij en morgen naar Bryan Adams
Jah! En ik heb veldkaarten, dus dat wordt vooraan staanquote:
Coolquote:Op zondag 27 maart 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! En ik heb veldkaarten, dus dat wordt vooraan staan
ach ja, die oproep als toyboy op zoek naar vrouwen van 2 keer jouw leeftijd was volstrekt normaalquote:
clitoris?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen wat is clitorus in het engels moet effe een engels meisje wat duidelijk maken op msn![]()
Lamaar ze weet gewoon niet wat het isquote:
Dit meen je nietquote:Op zondag 27 maart 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen wat is clitorus in het engels moet effe een engels meisje wat duidelijk maken op msn![]()
Ik bedoelde: het is gewoon clitoris .quote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lamaar ze weet gewoon niet wat het is
Heb google al gebruikt
Ja wel dusquote:
Ze is 19quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedoelde: het is gewoon clitoris .
Wat spook jij allemaal uit met kleine meisjes op msn?
quote:
aan de spelling te zien een engelse breezerquote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel dusdus ik denk dat is het zelfde woord dus ik zeg gewoon clitt en dat meisje zo van huh what your talking about
![]()
Niet toevallig dat grietje van Dizer?quote:
In het Engels gebruiken ze ook Clit. Alleen dan met 1 tquote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel dusdus ik denk dat is het zelfde woord dus ik zeg gewoon clitt en dat meisje zo van huh what your talking about
![]()
quote:
Die weet de boel volgens mij wel te vinden hoor als we Dizer moeten gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |