Heb je coldplay ook al geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:58 schreef whosvegas het volgende:
Trouwens met Fok weet ik me wel te vermaken, op dit moment. Lekker muziekje erbij (nee geen Radiohead maar Snow patrol)
Staat in m'n afspeellijst van Winamp, maar ik draai het niet zo vaak, geef mij maar Radioheadquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
sukkel heb je geen vrienden ofzo?
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
Ga je anders mee stappen, ook_gek?
PieterBaan centrumquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.
Waar ken ik je okal weer van
R&P topics misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.
Waar ken ik je okal weer van
Wonen jullie vlak bij elkaarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
Ga je anders mee stappen, ook_gek?
Was het niet dat ik je boos gemaakt hadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
R&P topics misschien?
Of het topic over uitgaan in Den Haag.
Ik denk niet dat je mij snel boos kunt krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet dat ik je boos gemaakt had![]()
Maar goed waar woon je dan?
waar een avondje thuisblijven al niet toe kan leiden he...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef whosvegas het volgende:
Is hier een date aan het ontstaan?
Oh dat zal het zijn ja. En waar woon jij dan in den haag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij snel boos kunt krijgen
Maar ik woon in Den Haag, just like you
Volgens mij ken je me van de "fokkers op de kaart" editie Den Haag, kan dat?
Moerwijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja. En waar woon jij dan in den haag.
En belangrijker. Waar wil je heen![]()
Westwoodquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Moerwijk
En waar ik heen wil...? You name it!
Buitenhof of het Plein.. altijd wel iets leuks te doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |