Bel wat vrienden en maak een kroeg bij je thuis! Staantafel regelen, muziekje aan! Tadaa! Je prive kroeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Omdat ik herstellende ben van een knieblessure zit ik al 2 maanden thuis. Vooral op zaterdagavond is het zouteloos. Dan hoor je (om de paar weken) met een biertje in de kroeg te staan.
Maar het gaat de goede kant op, maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik 10 minueten met de bus, dat lukt me nog niet. En ik heb een enorme spalk om me knie. Ik ga pas weer uit als ik er zonder spalk (evt. met een kruk) er de hele avond op kan staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan huppel je met je krukken naar de kroeg, en ga je daar met je biertje zitten
doe maar niet, bij ons rolde er een aantal maanden geleden elk weekend een rolstoel rond, dan was het ramdruk en dan bleef ie net zolang tegen je enkels aanrollen totdat je aan de kant ging, dan moest je daar half tegen iemand anders aan gaan hangen totdat hij de volgende aan de kant gerold had en er voorbij konquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef tho_Omas het volgende:
Neem een rolstoel ofzo en rol de kroegen in, dikke kans dat je ook nog meer aandacht krijgt dan ooit tevoren![]()
Dan huur je er toch een paarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef whosvegas het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef seilram het volgende:
Ik heb niet echt veel vrienden
Lekker tegen (vrouwelijke) kontjes aankijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
doe maar niet, bij ons rolde er een aantal maanden geleden elk weekend een rolstoel rond, dan was het ramdruk en dan bleef ie net zolang tegen je enkels aanrollen totdat je aan de kant ging, dan moest je daar half tegen iemand anders aan gaan hangen totdat hij de volgende aan de kant gerold had en er voorbij kon
Daarom heb ik ook dit (nutteloze) topic geopendquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
Dan ga je lekker zitten FOK!ken
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Duiken jullie nog de kroeg in?
sort of jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Op loopafstand heb ik alleen een ouwelullen kroeg, helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |