Het is maar wat je geil vind... ik zou het niet lekker vinden om te zien bij m'n vriendin.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:05 schreef Riverpoet31 het volgende:
Hoi mensen,
Sperma is zeer voedzaam, het zit vol met nuttige eiwitten, dus: voortaan niet meer uitspugen, dames, maar doorslikken, dat kwakkie!
Oh ja....Ik zou bijna vergeten wat een geil gezicht het is: een knap vrouwenkoppie besmeurt met klodders sperma ;-)
Wat wil je nou? Dat het doorgeslikt wordt of dat het op het gezicht zit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:05 schreef Riverpoet31 het volgende:
Hoi mensen,
Sperma is zeer voedzaam, het zit vol met nuttige eiwitten, dus: voortaan niet meer uitspugen, dames, maar doorslikken, dat kwakkie!
Oh ja....Ik zou bijna vergeten wat een geil gezicht het is: een knap vrouwenkoppie besmeurt met klodders sperma ;-)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:06 schreef Keiichi het volgende:
basseerd?
Humo?quote:
je hebt in beide gevallen gelijk, het is geil en slikken is voedzaamquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef Riverpoet31 het volgende:
Lol, neem dit nu niet te seriouss.......een knappe vrouw met sperma op haar gezicht.......is een geil gezicht
Verder plaag ik maar een beetje...
sperma slikken moet een vrouw doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:45 schreef janatwork het volgende:
ik het kader van je niet willen voortplanten moet je vrouw dus niet slikken... lekker is dat![]()
Echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
sperma slikken moet een vrouw doen.
yep. dit is ook wetenschappelijk bewezen.quote:
omdat ie niet zwanger wil worden....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:02 schreef Nickthedick het volgende:
@ Riverpoet31
Als het zo gezond is, waarom vreet je je eigen sperma dan niet gewoon even lekker op?
wie zegt dat hij het niet doet ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:02 schreef Nickthedick het volgende:
@ Riverpoet31
Als het zo gezond is, waarom vreet je je eigen sperma dan niet gewoon even lekker op?
Je hebt waarschijlijk nog gelijk ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |