En net viel je nog op ouwdere rijpe vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou best wel met een oudere dame het bed willen delen, ik bedoel als ze de leeftijd heeft van ongeveer 23 en donker haar heeft bv. Als ze ook nog eens graag spagethi eet en ook nog eens Miss is geworden van een Bliss wedstrijd tja..
Ey !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou best wel met een oudere dame het bed willen delen, ik bedoel als ze de leeftijd heeft van ongeveer 23 en donker haar heeft bv. Als ze ook nog eens graag spagethi eet en ook nog eens Miss is geworden van een Bliss wedstrijd tja..
*danst mee*quote:
Sexueel gebied voor een wilde nacht, Yep. Als vriendin... nopequote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En net viel je nog op ouwdere rijpe vrouwen![]()
Dan is het niet Yvonne maar die dochter van haarquote:
Ik dacht heel even dat je mij bedoeldequote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Is ze onder de 20quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sexueel gebied voor een wilde nacht, Yep. Als vriendin... nope
Nee!quote:
Gelukkig maar, want ik bedoelde zeker niet jouwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je mij bedoelde
Maar toen had je het over een Bliss-wedstrijd en daar heb ik nog nooit aan meegedaan![]()
Ik kan hem eigenlijk ook nietquote:
Tja, ík zou dan graag eens het bed delen met een jongen van ongeveer 5 jaar jonger dan ik, het liefst met een hond en een beetje een coupe á la Elvis en die Jordy Vis heet, maar ja je bedoelde mij niet..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik bedoelde zeker niet jou
Ik bedoel jou wel hoor ik bedoel jou altijd als het over mooi vrouwen gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, ík zou dan graag eens het bed delen met een jongen van ongeveer 5 jaar jonger dan ik, het liefst met een hond en een beetje een coupe á la Elvis en die Jordy Vis heet, maar ja je bedoelde mij niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |