abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:37:49 #51
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25839428
heb je nog alternatieven als Bananenman niet meedoet? of haal je dan iemand uit die andere inkoopactie?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25839938
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Molluck het volgende:
heb je nog alternatieven als Bananenman niet meedoet? of haal je dan iemand uit die andere inkoopactie?
Nee ik heb nog geen alternatieven voor bananenman maar wat mij wel een idee lijkt is dat als je mee wilt doen met deze actie dat je alvast een mail stuurt met je definitieve bestelling naar mij en dat ik dan als bananenman niet op tijd gereageerd heeft dat je automatisch mee doet.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:18:16 #53
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25840548
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee ik heb nog geen alternatieven voor bananenman maar wat mij wel een idee lijkt is dat als je mee wilt doen met deze actie dat je alvast een mail stuurt met je definitieve bestelling naar mij en dat ik dan als bananenman niet op tijd gereageerd heeft dat je automatisch mee doet.
ik weet niet of dit aanbod alleen voor mij geldt, maar ik heb net op de site zitten kijken en echt alles wat ik wilde is er niet meer in mijn maat, één t-shirt is zelfs helemaal uitverkocht en van de site gehaald...

ik heb net ook al afgemeld bij Lassekjus, heel jammer, maar ik probeer het dan in de zomer maar een keer opnieuw, helaas betaal ik dan dus wel zelf alle import/verzendkosten met mijn pa's CC
even voor de duidelijkheid: mijn voorkeur voor Steijn en Amokjeeh boven Lassekjus was alleen vanwege het feit dat die tweede actie langer gaat duren. Absoluut niet vanwege gebrek aan vertrouwen in Lassekjus!

Ik hoop voor jullie dat jullie bestellingen er nog wel in jullie maten zijn en ik hou deze topics in de gaten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25841866
alles van mij staat nog in de shop, nu hopen dat 't zo blijft op 't moment van bestellen
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_25842092
Ik heb dit allemaal niet zo heel erg gevolgd. Maar ik zou ook graag willen meedoen.

Is dat mogelijk?
pi_25842410

Anders lees je de boel eerst ff door ofzo..
pi_25842523
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb dit allemaal niet zo heel erg gevolgd. Maar ik zou ook graag willen meedoen.

Is dat mogelijk?
Misschien wel, maar je moet dan wel snel zijn. Bij Lassekjus A&F actie was er een plek over, en ik weet niet of dat nog steeds zo is.
pi_25845062
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef el-Fenomeno het volgende:

[..]

Misschien wel, maar je moet dan wel snel zijn. Bij Lassekjus A&F actie was er een plek over, en ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Bedankt voor de tip.
Ik heb een mailtje gestuurd
pi_25856501
Geen backup? Er zijn zoveel mensen die eerst al bij de animocheck meededen en er buiten vielen en nou zou het kunnen dat anderen opeens voorrang krijgen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_25857906
Sorry. Heel druk gehad. Steijn, je hebt het voor vanavond.

Mijn excuses
pi_25858636
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Bananenman het volgende:
Sorry. Heel druk gehad. Steijn, je hebt het voor vanavond.

Mijn excuses
pi_25860228
dus vanavond wordt er nog besteld? of morgen ?
pi_25860732
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:42 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
dus vanavond wordt er nog besteld? of morgen ?
Nee, eerst moet het geld binnen zijn.
pi_25861842
't browsen in de AF shop is echt stukken makkelijker geworden zeg
pi_25873704
Bij deze sta ik mijn plek ook af. Sorry. Heb het echt heel erg druk nu, en moet er eerst even goed voor gaan zitten om te kijken wat ik wil hebben, wat er nog is en in welke maten ik dat dan wil. Aangezien dat nog een paar dagen zou duren voor ik daar wat tijd voor heb sta ik m'n plek bij deze af. Ik doe bij een toekomstige actie wellicht wél mee
pi_25875180
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee, eerst moet het geld binnen zijn.
Hm, rekeninginfo en dergelijke hebben we nog niet gehad he, of heb ik wat gemist?
pi_25875191
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:19 schreef Bananenman het volgende:
Bij deze sta ik mijn plek ook af. Sorry. Heb het echt heel erg druk nu, en moet er eerst even goed voor gaan zitten om te kijken wat ik wil hebben, wat er nog is en in welke maten ik dat dan wil. Aangezien dat nog een paar dagen zou duren voor ik daar wat tijd voor heb sta ik m'n plek bij deze af. Ik doe bij een toekomstige actie wellicht wél mee
dat is niet netjes van je
nu vervalt jou plek omdat Steijn haast wil maken met de bestelling en de bestelfase is gestopt

mijn 2 polo's zijn nog steeds te bestellen, dus ik heb nog hoop.
hoe hadden jullie het echter willen doen met de betaling? betalen we de dollar prijzen in euro's als voorschot aan jullie om dan in een later stadium de boel preciezer te verrekenen?
pi_25878371
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Lucske het volgende:

[..]

Hm, rekeninginfo en dergelijke hebben we nog niet gehad he, of heb ik wat gemist?
Nee je hebt niets gemist. Ik moet de facturen nog versturen. Ze liggen vanavond nog in je mailbox. Dat ik dit niet eerder heb gedaan komt doordat de voorraad bij A&F nogal volatiel is. Hoe meer tijd er zit tussen het over maken van het geld en de eigenlijke bestelling hoe groter de kans is dat artikelen die je bestelt hebt uitverkocht zijn als je wilt bestellen. Dan moet je weer met terugboekingen gaan beginnen en dat neemt een hoop tijd in beslag.
pi_25883379
Lekker :S, m'n bestelling is dus ineens niet meer verkrijgbaar in de maat die ik wilde (L)
Alleen nog xl & xxl..
pi_25887048
hoe wil je het eigenlijk doen steijn mocht een artikel onverwacht niet meer in de gwenste maat verkrijgbaar zijn...
pi_25889251
Houd er maar rekening mee dat dat gebeurt, net als dat de foute spullen geleverd worden. Daar staat A&F om bekend helaas.
pi_25890426
mwah maar ik bedoel als steijn gaat bestellen en merkt: arj1o1 wou een een Champlain valley polo in maat M en die is er niet meer...
ik hoef dan echt geen L die is zeker weten te groot en dan draag ikhem niet
pi_25891405
gewoon alles wat er op het moment van bestellen niet instaat wordt niet besteld.
pi_25894923
Hmmm, het is spijtig om te melden maar de lentecollectie is bijna uitverkocht. Van sommige deelnemers is de volledige bestelling al weggevallen waardoor er nog maar bij 4 mensen een bestelling over is. Dat is niet echt rendabel om door te gaan met de actie. Bovendien staat de zomercollectie al weer voor de deur. Ik wilde dus stoppen met de actie.
pi_25895071
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:50 schreef Steijn het volgende:
Hmmm, het is spijtig om te melden maar de lentecollectie is bijna uitverkocht. Van sommige deelnemers is de volledige bestelling al weggevallen waardoor er nog maar bij 4 mensen een bestelling over is. Dat is niet echt rendabel om door te gaan met de actie. Bovendien staat de zomercollectie al weer voor de deur. Ik wilde dus stoppen met de actie.
* amokjeeh heeft zijn fiat gegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')