Ja dat is prima, stuur maar zsm een email met je bestelling.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
Ontopic wil graag dat ik met hem ruil in deze IA. hij wil namelijk het een en ander bestellen wat niet meer op voorraad is. Lijkt me dat dit wel kan. Ik zou het iig erg fijn vinden. Als Steijn even reageert op mijn reactie, zal ik hem daatrna z.s.m. mijn verlanglijstje sturen (mits je dit goed vind)
Ik zal het even doorgeven.quote:en ontopic moet dan natuurlijk mijn plekje innemen in mijn oorspronkelijke groep
Je bestelling heb ik al maar je naam adres etc heb ik nog wel even nodig. Stuur maar een mailtje dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:35 schreef postman het volgende:
moet ik ook nog mailen? omdat ik van jou steijn al een mailtje kreeg dat ik mee kon doen?
Ik heb hem al gemaild.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mailtje doorgestuurd (had hem bewaard). als jij Lassekjus ff op de hoogte stelt, hoef ik hier niet alsnog achteraan
* Mr.Noodle kijkt even..quote:Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
@ mic: Ja
En nu voor iedereenik zie dat de verzendkosten enorm verhoogd zijn bij A&F, ze zijn bijna verdubbeld.
![]()
quote:Abercrombie & Fitch doet Europa
Nu Abercrombie & Fitch (A&F) de Amerikaanse kledingkasten volop vult, gaat het merk eindelijk de grens over. Canada is als eerste aan de beurt, Europa volgt in 2006.
Na 700 winkels in Amerika is het stoere kledinglabel klaar voor een internationale uitbreiding en dat betekent een A&F invasie. In Canada alleen al gaan later dit jaar vijftien filialen open. In Europa kunnen we medio volgend jaar de eerste winkels verwachten. Welke Europese landen als eerste een A&F store rijk zijn is nog een grote verrassing. Wij hopen natuurlijk dat Nederland op het lijstje staat.
Ruehl, Hollister, Abercrombie en Abercrombie & Fitch zijn de vier concepten die het bedrijf voert. Hollister en Abercrombie zijn bedoeld voor kinderen en tieners. Abercrombie & Fitch heeft een doelgroep van 18 tot 24 jaar en Ruehl is voor de jong-volwassenen. (NMH)
deze worden toch over 8 personen verdeeld? dan valt het verhoudingsgewijs nog gewoon mee..quote:Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
@ mic: Ja
En nu voor iedereenik zie dat de verzendkosten enorm verhoogd zijn bij A&F, ze zijn bijna verdubbeld.
![]()
ja het valt hoop ik wel mee omdat we alles door een redelijke factor delen. ik hoop alleen dat mijn 2 polootjes er nog zijn in mijn maat (M) morgen/overmorgen tijdens het bestellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
deze worden toch over 8 personen verdeeld? dan valt het verhoudingsgewijs nog gewoon mee..![]()
Lees dit eens: Amokjeeh & Steijn A&F Inkoopactie 2005quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Ontopic het volgende:
Bijna alle dingen die ik wilde hebben hebben ze niet meer in mijn maat
Misschien kan ik ruilen met iemand uit de andere groep, de vooraad is tegen die tijd misschien weer aangevuld.
Misschien kun je wel met mij ruilen.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Ontopic het volgende:
Bijna alle dingen die ik wilde hebben hebben ze niet meer in mijn maat
Misschien kan ik ruilen met iemand uit de andere groep, de vooraad is tegen die tijd misschien weer aangevuld.
Bananenman, Steijn en amokjeeh. Bij die laatste twee komt het wel goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
moeten er nog mensen hun bestelling plaatsen?
De deadline staat als een huis, ik wil er zelf ook vaart achter zetten want anders is het uitverkocht straks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |