quote:hmmz, tja, kweet niet of ik zo'n Warwick fan ben, ik heb een tijd geleden een 6snaar geprobeerd, maar hij klonk niet zow lekker, was wel dubbel zo duur als de Washburn die ik nou heb.
Op dinsdag 18 december 2001 12:11 schreef Chiele25 het volgende:
[afbeelding]Dit is mijn nieuwe aanwinst, die van mij is natural oil finish en 4 snarig.
quote:k Geloof dat die 6 snaar dat niet zo had... zou best een verschil kunnen zijn...
Op dinsdag 18 december 2001 12:16 schreef Chiele25 het volgende:
Op deze bas zitten heel veel mogelijkheden om je geluid te bewerken.
quote:k had toen je je aankoop aankondigde al op die site gekeken
Op dinsdag 18 december 2001 12:26 schreef Chiele25 het volgende:
Kijk maar eens op www.warwickbass.com staan alle modellen en specificaties.
![]()
Deze was het.. niet mijn bass...
De thumb (doorlopende hals) is hetzelfde verhaal als de thumb-bolt on, maar door de doorlopende hals een tikkie duurder.
Voor jazzige dingen heb ik toch mijn Standard Mex. Jazz Bass, geen toppertje, maar wel lekker geluid. Misschien dat ik em nog actief laat maken.
[Dit bericht is gewijzigd door boozeroony op 18-12-2001 14:43]
quote:URL? Plaatje?
Op dinsdag 18 december 2001 14:31 schreef boozeroony het volgende:
Ze mogen dan wel lekker klinken, maar brr, wat zijn die dingen lelijk...
[als boozeroony geld heeft gaat hij voor de Gibson EB-O]
k vind m'n bass er eigenlijk best goed uit zien. Het liefst heb ik een warrior bass (kwa uiterlijk), maar dan ben je onder de $ 4000 echt niet klaar.
staan we met ons allen op zo'n zelfde ding te spelen
waar blijven de antieke planken
al is die "lijkt fender" wel grappig
ikke ben blij met oude gibson plaat
quote:Welke bedoel je?
Op dinsdag 18 december 2001 21:03 schreef trifling het volgende:
valt wel op dat ook bassen in de mode kunnen zijnstaan we met ons allen op zo'n zelfde ding te spelen
Overigens gaat het me vooral om het geluid. Tuurlijk het liefst heb ik een Fender Jazz uit 67 ofzo, maar die is gewoon niet te vinden en onbetaalbaar.
quote:Dure Fenders zijn qua kwaliteit ook niet echt toppers. Goedkope bridge, niet al te denderend afgewerkte electronica. Ik zie niet in waarom een amerikaanse fender meer karakter zou moeten hebben dan een mexicaanse.
Op woensdag 19 december 2001 11:58 schreef Chiele25 het volgende:
Ik bedoel hier niet mee dat het geen goede bassen zijn, ze klinken goed en spelen lekker maar missen naar mijn idee een beetje karakter.
quote:het lijkt wel of nu de warwick en washburn in de mode zijn en een tijdje geleden de ibanez
Op woensdag 19 december 2001 11:50 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Welke bedoel je?
zal wel allemaal betaalbare kwaliteit zijn en natuurlijk gaat het om het geluid maar toch
ik heb het idee dat het met versterkers allemaal nog iets erger is
let je even niet op staan er allemaal van die lichtgevend groene torentjes op de podia
mij is natuurlijk ook gewoon jaloers
quote:Doe me effe een plezier en check onderstaande link
Op woensdag 19 december 2001 12:40 schreef trifling het volgende:
mij is natuurlijk ook gewoon jaloers
quote:Lekker, alleen neit mijn muziek.
Op woensdag 19 december 2001 12:51 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Doe me effe een plezier en check onderstaande link
http://www.sanderthomas.com/dc/dutch/gear.html
Oh ja... *schop*
is best wel makkelijk als je eerst gitaar hebt gespeeld ![]()
kheb trouwens een musicman
quote:'t Is maar net wat je wilt. Ik heb een 6snaar en het bevalt me prima, maar ook op een 4 snaar red ik me wel. Je hebt wel die lage B, die is mooi, maar als je em teveel gebruikt is het juist weer een nadeel.
Op donderdag 07 maart 2002 22:45 schreef Acathla het volgende:
Is het een "must" om een 5-snarige bas te hebben? Wat is precies het voordeel hiervan? Ik hoor verschillende dingen hierover namelijk.Oh ja... *schop*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |