Wat is er mis met de fiets? Niet snel genoeg? Niet stoer genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En jij dan? Houd jij je altijd keurig aan de snelheid? Of mag je alleen nog maar op de fiets
Ik kan het alleen nooit laten om een verkeersdrempel bij mij in de buurt met + 100 km p/h te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat verantwoordelijk van je man!
goedzo jongen
Waarom moet ie helemaal niet meer gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
iets voorzichtiger?? ik denk dat je gewoon een tijd helemaal niet moet gaan rijden
Zie je, je hebt dus totaal geen idee waar je hebt over hebt..... das dus net zoiets als dat ik met Einstein over wiskunde ga discussiėrenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fiets? Niet snel genoeg? Niet stoer genoeg?
So hej kom je daar nu al achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
echt te kansloos jullie, alsof ie een doodzonde begaan heeft
Volgens moraalriddertjes dus wel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tering.... echt te kansloos jullie, alsof ie een doodzonde begaan heeft
Wat te denken door rood lopen of door rood fietsen?quote:Zeg je dat ook tegen iemand die dronken op de fiets stapt ?
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens moraalriddertjes dus wel...
Maar wat ik al in het vorige topic zei... een moeder die haar koters met haast bij een school uit de auto tieft en vervolgens met 60 km p/h langs diezelfde school rijdt is helaas wel geaccepteerd in deze maatschappij
Maar een motorrijder die met 270 op een lege rechte weg ff blaast is een doodszonde volgens diezelfde maatschappij...
De enige die TS in z'n graf mee kan nemen op een lege weg is zichzelf...
[..]
Wat te denken door rood lopen of door rood fietsen?
Wedden dat de meeste dat zelf doen en dat wel vinden kunnen...
Aangenomen dat de school binnen de bebouwde kom staat, is 50 km/h de maatschappelijk geaccepteerde snelheid. Daarnaast wordt van de bestuurder verwacht dat hij zijn snelheid aanpast naargelang de situatie. Naar beneden welteverstaan, nooit naarboven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens moraalriddertjes dus wel...
Maar wat ik al in het vorige topic zei... een moeder die haar koters met haast bij een school uit de auto tieft en vervolgens met 60 km p/h langs diezelfde school rijdt is helaas wel geaccepteerd in deze maatschappij
Of dat eendje dat net overstak waardoor ambulancebroeders de organen weer bij elkaar konden rapen. Hoe wil je anticiperen op een dier? Ik ken wielrenners die botbreuken opliepen nadat een vogel in hun spaken vlogen... Met snelheden van 260 km/h loop je risico's.quote:Maar een motorrijder die met 270 op een lege rechte weg ff blaast is een doodszonde volgens diezelfde maatschappij...
De enige die TS in z'n graf mee kan nemen op een lege weg is zichzelf...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.
Lasergun is er al 4x gezegd...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe hebben ze dat geklokt dan?
Die undercover citroens en opels rijden nog net 140
Maarja in zeeland kun je er op aan dat ze gewoon zitten te wachten op een figuur zoals jij.
Kom je trouwens nog op tv ofzo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Door rood lopen en fietsen in de 'grote stad' is iets waar door automobielisten rekening mee wordt gehouden. Een motorrijder die op een mooie vrijdagmiddag binnen 1 sec van ver in je achteruitkijkspiegel opeens op je bumper zit is iets waar geen rekening mee gehouden wordt.
Ik ken hier bar weinig scholen (geen om precies te zijn) waar er geen 30 km zone omheen isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aangenomen dat de school binnen de bebouwde kom staat, is 50 km/h de maatschappelijk geaccepteerde snelheid. Daarnaast wordt van de bestuurder verwacht dat hij zijn snelheid aanpast naargelang de situatie. Naar beneden welteverstaan, nooit naarboven.
quote:[..]
Of dat eendje dat net overstak waardoor ambulancebroeders de organen weer bij elkaar konden rapen. Hoe wil je anticiperen op een dier? Ik ken wielrenners die botbreuken opliepen nadat een vogel in hun spaken vlogen... Met snelheden van 260 km/h loop je risico's.
Hardrijden okee, maar ruim je ook zelf de rommel op?
Neuh, ben geen neger ofzo, maar ben toch ook weer niet zo klein geschapen dat ik het met een motor moet compenseren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Falco het volgende:
TVP. Moraalridders blablablabla. 268 moet kunnen blabla. Jeetje hebben die motorrijders last van kleine pikkies ofzo?
Tja, er zijn nou eenmaal mensen die vinden dat iemand (ongeacht automobilist of motorrijder) die harder dan 120 km p/h op de snelweg rijden een doodzonde begaat en opgehangen dient te worden. Maar die vinden het vervolgens doodnormaal om door rood te lopen en te fietsen om dat daar wel rekening mee gehouden wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige reacties worden gewoon niet gelezen lijkt het wel.... alleen maar ikke ikke ikke, alleen mijn mening telt! Zo word hier gereageerd..... alleen maar je eigen mening doordrijven, hoe heet dat ook alweer.... een plaat voor je kop toch?
Beter een plaat voor je kop, dan je gezicht van 't asfalt te moeten schrapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige reacties worden gewoon niet gelezen lijkt het wel.... alleen maar ikke ikke ikke, alleen mijn mening telt! Zo word hier gereageerd..... alleen maar je eigen mening doordrijven, hoe heet dat ook alweer.... een plaat voor je kop toch?
Precies... tenslotte is zoiets een statussymbol bij uitstekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders hadden we wel een koekblik.... een Viper of Supra ofzo
Beter een plaat titanium op je wheelybar en een stand-up wheelie maken... dat is nog beterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Beter een plaat voor je kop, dan je gezicht van 't asfalt te moeten schrapen.
Ach, de motoren zijn wel mooi, alleen de karakters van de bestuurders deugen niet. Stelletje randdebielen. Als je zonodig hard moet rijden ga dan lekker op een circuit rijden. Maar nee, stoer op de openbare weg waar je andere mensen met je stupide gedrag in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Precies... tenslotte is zoiets een statussymbol bij uitstek![]()
En stiekum hebben ze toch wel een nekverreking als er weer zo'n mooie motor bij een terras staat... Maar ja, die zijn zo gek, ze zouden zich zo doodrijden op zo'n machine. Daarom halen ze maar hun motorrijbewijs niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |