quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
Zoals ik al aangaf, wordt er sowieso een heel ander gegeven onderzocht in dat onderzoek. Wij hadden het over of hardrijden de kans op een ongeluk vergroot terwijl het onderzoek gaat over wie er schuldig is aan ongelukken met motorrijders.quote:Nee hoor, dat is niet met elk onderzoek. Maar hier ontbreekt elke vorm van relevante cijfermatige informatie om dit onderzoek op zijn validiteit te kunnen controleren
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, wordt er sowieso een heel ander gegeven onderzocht in dat onderzoek. Wij hadden het over of hardrijden de kans op een ongeluk vergroot terwijl het onderzoek gaat over wie er schuldig is aan ongelukken met motorrijders.
Om je niet compleet te negeren:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
Geweldig, dan mag ie een cel delen met boris boef en zijn kussensloop proeven..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb even uitgezocht dat als we geluk hebben de TS ook nog 2 maandjes als bajes klant mag fungeren en naar een strafblad mag uitkijken
Het is ook een feit dat er veel meer automobilisten zijn dan motorrijders waardoor de kans dat een automobilist een ongeluk veroorzaakt ook weer groter is. Maar goed, je gaat toch niet werkelijk menen dat je bij een grotere snelheid een kleinere kans hebt om een ongeluk te krijgen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.
En degene die op hoge snelheid rijden of hard bochten doorgaan en dan een ongeluk krijgen is een zeer klein percentage. Ook al in meerdere onderzoeken naar voren gekomen...
Wat hebben autobezitters daar nu meet te maken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef PatrickM het volgende:
Hieronder trouwens nog even wat ik in het vorige topic had geplakt
[..]
Om je niet compleet te negeren:
Automobilsten kunnen er ook wel wat van...
En dan neemt deze kutkneus nog bijna een scooterrijder+opzittende mee
http://www.scootertrashst.com/video_clips/stupid_car_wreck.wmv
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat er veel meer automobilisten zijn dan motorrijders waardoor de kans dat een automobilist een ongeluk veroorzaakt ook weer groter is. Maar goed, je gaat toch niet werkelijk menen dat je bij een grotere snelheid een kleinere kans hebt om een ongeluk te krijgen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
Een topic was genoeg toch, conclusies:
TS is een sukkel
Fok zit vol moraalridders
TS is zijn brommer kwijt en moet dokken brommen
Hop...
Rellen met moraalriddertjes is leukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
Een topic was genoeg toch, conclusies:
en waaruit duidelijk wordt dat jij statistische relevantie niet snapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...
Niet om te zeggen dat er totaal geen ongelukken op hoge snelheid gebeuren
Ja Lamp, in de file gebeuren logischerwijs meer ongelukken. Maar waar denk je dat er meer letsel bij komt kijken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat de meeste ongelukken bij relatief lage snelheden gebeuren...
Daarom zou je eens het aantal rijuren moeten vergelijken dat er met lage snelheid wordt gereden en met grote snelheid. Maar goed er is een maximumsnelheid omdat je bij een grote snelheid een grotere kans hebt op een ongeluk en de gevolgen van een ongeluk groter zijn. Daarnaast is het er ook om milieuredenen maar daar kots ik zelfs op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rellen met onverantwoordelijke en extreem domme motorrijdertjes is leukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rellen met moraalriddertjes is leuk![]()
![]()
![]()
Daar kan geen topic genoeg of te veel van zijn![]()
Deletenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en waaruit duidelijk wordt dat jij statistische relevantie niet snapt.
Als werkgever zijnde had ik jou op een plek gezet waar je geen rijbewijs nodig hebt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Schwarzwalder het volgende:
zo dit topic loopt aardigik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Rellen met onverantwoordelijke en extreem domme motorrijdertjes is leuk
Waarom, Tek, waarom ?quote:
Wow, wat een tegenargumentquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom, Tek, waarom ?
Voel je je nu machtig, groot en hoger dan mij?
Wat ging er door je heen, op het moment van deleten?
iets voorzichtiger?? ik denk dat je gewoon een tijd helemaal niet moet gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Schwarzwalder het volgende:
zo dit topic loopt aardigik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
heb heel wat nagevraagd en de motor heb ik wel binnen een week terug, voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn
Een superieur gevoel van macht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom, Tek, waarom ?
Voel je je nu machtig, groot en hoger dan mij?
Wat ging er door je heen, op het moment van deleten?
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Vooral als ze uitgeluld zijn omdat ze weten dat ze zo onverantwoordelijk en dom zijn
Tja, de traditionele vrijdagmiddag rel van Fok!MC is niet geweest... dus je moet toch wat als vervangingquote:
Dat is wel te hopen voor jequote:ik ga de officier van justitie een verklaring van mijn werkgever sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk en ik dan heb ik hem met geluk binnen een paar dagen terug
Dat is wel beter voor je rijbewijs jaquote:heb heel wat nagevraagd en de motor heb ik wel binnen een week terug, voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn
En jullie motorrijdertjes niet cker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaanIk ben nog nooit gepakt hoor
![]()
Ben zeker niet uitgeluld... maar discussieren hier heeft zo weinig zin omdat de koekblikkers kostte wat t kost hun gelijk moeten hebben....
Als ik zo'n domme motormuis hoor of zie denk ik altijd meteen aan de persiflage van Rick uit gtst die Carlo Boszhard altijd deed in Pittige Tijden.quote:
Okquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik zo'n domme motormuis hoor of zie denk ik altijd meteen aan de persiflage van Rick uit gtst die Carlo Boszhard altijd deed in Pittige Tijden.
"Moooooooooooooooooootorrijee"
Wat verantwoordelijk van je man!quote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 22:05
Ik rij daarom zelf ook praktisch nooit harder dan 50 km p/h te hard...
Ik heb ze niet geschorenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jouw hielen likken was even leuk
En jij dan? Houd jij je altijd keurig aan de snelheid? Of mag je alleen nog maar op de fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat verantwoordelijk van je man!
goedzo jongen
Wat jij zegt... wat jij zegt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wow, wat een tegenargument.
.
Nietszeggende plaatjes posten is een teken van intellectuele zwakte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |