Huilen is vooor jou te laaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Rowdie het volgende:
takke lijers , mij een beetje een 48 ban geven in ONZ ....
PMSquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Rowdie het volgende:
voor helemaal niks! is die Knut chaggo ofzo
doe normaalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huilen is vooor jou te laaaaaaaaaat
Iets zegt me dat jij dat niet gedaan hebt in ONZ, een ban krijg je niet voor zweetvoeten lijkt me....quote:
Zal wel niet voor niks wezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Rowdie het volgende:
takke lijers , mij een beetje een 48 ban geven in ONZ ....
Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel niet voor niks wezenIk kan je aanraden je hier erg gedekt te houden. Het is hier geen vluchtelingenkamp voor gebande ONZers
Maar hoi
Je bleef lekker doorgaan, ondanks een waarschuwing, dat is niet zo slimquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Rowdie het volgende:
voor helemaal niks! is die Knut chaggo ofzo
waarom zou ik oprotten voor iemand? dacht het niet , als ik daar wil posten doe ik dat , klaar en uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bleef lekker doorgaan, ondanks een waarschuwing, dat is niet zo slim![]()
Was tegen iemand oprotten zeggen maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Rowdie het volgende:
[..]
waarom zou ik oprotten voor iemand? dacht het niet , als ik daar wil posten doe ik dat , klaar en uit.
ik zeg tegen jouw toch ook niet rot hier op , dan ga jij toch ook niet weg? nou dan![]()
PMSquote:
Je posts hadden niets met het topic te maken. Verder gaan wij hier natuurlijk niet jouw ban besprekenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Rowdie het volgende:
[..]
waarom zou ik oprotten voor iemand? dacht het niet , als ik daar wil posten doe ik dat , klaar en uit.
ik zeg tegen jouw toch ook niet rot hier op , dan ga jij toch ook niet weg? nou dan![]()
Jouw naam stond toch ook onder dat mailtje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was tegen iemand oprotten zeggen maar zo makkelijk
Sommigen blijven terugkomen, ja![]()
Mailen of FBquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Rowdie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw naam stond toch ook onder dat mailtje?![]()
quote:
Gedaan, maar dude, you're simply barking up the wrong treequote:
PMSquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag geleerd... Als een vrouw een k*thumeur heeft wordt er meteen PMS geroepen, ik ga gewoon terugroepen
.
Nou en? Als 'beleidsmakers' zich al niet aan hun eigen beleid kunnen houden, waar moet het dan heen met de wereld?quote:
Laat m alsjeblieft z'n kop in de wcpot hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gedaan, maar dude, you're simply barking up the wrong tree
Alsof DR_Flash altijd zo goed bezig is ( Hoi flesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou en? Als 'beleidsmakers' zich al niet aan hun eigen beleid kunnen houden, waar moet het dan heen met de wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |