neequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef coz het volgende:
zou een taalpurist dat verbeteren met
'in de war' ? en tussen jou en iemand anders ?
We zijn het over griezelig veel dingen eens, dus dit komt helemaal goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een vaag idee?Wat jullie allebei leuk vinden?
![]()
hij heeft er maar 100 vandaag?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, alleen vandaag heb ik zoiets als Flash gehaald![]()
Geen idee, maar ik heb er nogal veelquote:
ok ,just askingquote:
enquote:nee![]()
quote:n00b![]()
Ja, het is best boeiend hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Es!
En zit ik nu opgescheept met mensen die bijhouden hoevaak ze op invoeren klikken op een dag?![]()
wat noem je nogal veel??quote:
Ik 310 ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat noem je nogal veel??
dit is mijn 251e vandaag
Just like anybody elsequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Es!
En zit ik nu opgescheept met mensen die bijhouden hoevaak ze op invoeren klikken op een dag?![]()
oa met hen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Es!
het feit dat jij dacht dat dit verbeterd moest worden duidt erop dat je hier 'nieuw' bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef coz het volgende:
[..]
ok ,just asking
...maar wat is dan het verband tussen
[..]
en
[..]
Hmm nou ja, ik won de afgelopen 2 dagen alquote:
Nou dan is het mijn plekje niet meer hier, vanavond.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just like anybody else
Doe wat je leuk vindt, en laat wat je niet leuk vindt
Morgen zal ik er niet eens instaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik won de afgelopen 2 dagen al
d_h heb je lijstjes van 200+reeksen?
Sweet dreams Dudequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan is het mijn plekje niet meer hier, vanavond.
Maar veel plezier nog allemaal
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het feit dat jij dacht dat dit verbeterd moest worden duidt erop dat je hier 'nieuw' bent
Truste popkequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan is het mijn plekje niet meer hier, vanavond.
Maar veel plezier nog allemaal
Het moet ook geheim blijven uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ga je nou heen van t weekend Stu? Klinkt nogal spannend
ik doelde op de GCSC, niet op Fok in het algemeenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:58 schreef coz het volgende:
jaartje ...tja voor sommigen blijft dat n00b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |