Volgens mij zitten schaamlippen daar niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hier kijk maar
zonder schaamlip
[afbeelding]
Met schaamlip
[afbeelding]
Ja ik zat ook al te kijken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij heeft de betreffende fotosoeper geen verstand van het vrouwelijk lichaam... Anders plak je de boel niet zo aan een been vast.
U bent een nudist?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Fajah moet gewoon niet zo preuts doen.
Waarschijnlijk mag alleen haar vriendje/man naar haar schaamlipje kijken.
Ik vind het echt niet kunnen om daar zo over te vallen. Ik snap sowieso niet dat iemand zoiets verborgen houdt.
Laat nu gewoon lekker zien wat je heb. Loop maar lekker naakt rond op straat.
Kan iemand mij EINDELIJK nu eens vertellen wat de reden is dat wij gekleed door het leven gaan?
En kom nu niet aanzakken van, O het is onhygienisch; want met de huidige zeepconsumptie per persoon neem ik aan dat de meesten schoon zijn van onderen.
Het stimuleert alleen maar meer om je kut/lul etc. te wassen want dan ziet iedereen het.
snap niet waar die Fajah een punt van maaktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef NiNi het volgende:
Het 'ruime' haar valt me ook nogal mee.
Of een naturist.quote:
Dan luister je zeker nooit Noordzee FM?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Er is dus duidelijk helemaal niets te zien en ik denk dat het hele "Fajah" verhaal ook flauwekul is. Er valt niets te zien en Fajah heeft ook vast helemaal niet gezeurd. Broodje Aap verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |