Christine heeft hem ervanaf gehaald.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En van Shok
Toen je nog niet geband was dan![]()
Nooit meer doen he!quote:
Je link doet hetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand RTL Boulevard gezien?
Nou en, gaat toch om degene die zit te tikken, ofniet danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef MissBliss het volgende:
Ja hallo
MissBliss is gewoon leuker vind ik.
Ik ben de hele week ook al nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben een beetje depri.![]()
'k Ga maar eens bij wat vrienden langs om blij te worden. Of om ze ook depri te maken.![]()
Matig is dat hè? Ik heb het alleen vandaag. Best leip; normaal gesproken vermaak ik me prima in mijn eentje, maar vandaag moet ik echt mensen om me heen hebben om me goed te voelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben de hele week ook al niet... beetje vreemd ... normaal is dat een uurtje ofzo, maar nu een fucking week ... nergens zin in, zit alleen maar sentimentele muziek te draaien, zeg bijna niks
![]()
wat een onzin zegquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Matig is dat hè? Ik heb het alleen vandaag. Best leip; normaal gesproken vermaak ik me prima in mijn eentje, maar vandaag moet ik echt mensen om me heen hebben om me goed te voelen.
Maar daarom ga ik er dus vandoor. Laters!![]()
Als zij er zlef zo'n drama van maak zal het toch wel kloppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wat een onzin zegkijk het topic nu mar
![]()
Van wie heb je dat gehoord dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Als zij er zlef zo'n drama van maak zal het toch wel kloppen..
Houd jij je roddelrubrieken 'ns bij.quote:
Die had ik ook net opstaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]Ik zet nog ff Blof - Liefs uit Londen op
Gewoon pure onzin dusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Houd jij je roddelrubrieken 'ns bij..
.
Vuile relnichtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
En och, ik wilde wel weer eens een goedlopend roddeltopic openen..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben een beetje depri.![]()
'k Ga maar eens bij wat vrienden langs om blij te worden. Of om ze ook depri te maken.![]()
Kost datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
John de Mol zoekt een naam voor z'n nieuwe zender.
Je kan hem SMSen naar 5050.
Ik stuur uiteraard Shok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |