Dat is echt heel zieligquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Orginial het volgende:
Of je vraagt aan je buurmeisje waarom haar ouders gaan scheiden, waarop ze antwoordt: Huh waar heb jij het over?![]()
Heel de stad weet het, behalve zij![]()
Ja, ik weet het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
MB, je moet "ZOWIEE" niet weg doen.
Traditie enzo.
MissBliss klinkt wel tof, maar ZOWIEE ís tof.
Da's lulligquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Orginial het volgende:
Of je vraagt aan je buurmeisje waarom haar ouders gaan scheiden, waarop ze antwoordt: Huh waar heb jij het over?![]()
Flikker die stinkstokken toch uit het raamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik rook toch al
Ze zijn alleen bijna open ik heb trek
en ik heb maar 11 euro
en ik wil de deur niet uit
Keuzes, keuzes![]()
Ik zei dat ik een andere Megan bedoelde, maar daar trapte ze niet in. Ik lulde nog wat over iemand anders (een Megan die niet bestaat) en toen had ze me geblokt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is echt heel zielig
En nu weet ze het dus wel? Of heb je je eruit geluld?
Nee, niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet
Mn mooie fotoboek enzo
Maar MissBliss is way leuker natuurlijk
Keuzes, keuzes
Nog tijd zat dusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker die stinkstokken toch uit het raam
Anders wordt het nooit wat, over 17 jaar
Ja nouhouquote:
Dat was niet slim danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een andere Megan bedoelde, maar daar trapte ze niet in. Ik lulde nog wat over iemand anders (een Megan die niet bestaat) en toen had ze me geblokt.
Jezus en je vind het nog grappig ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Orginial het volgende:
Haha. Nee...stop er nou meequote:
ZOWIEE is tof.quote:Ja nouhou
Inderdaad. Missbliss is zooo niet cool.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha. Nee...stop er nou meeHet zorgt er alleen maar voor dat je er ouder uit gaat zien
[..]
ZOWIEE is tof.
Dus niks aan veranderen.
Yeah rightquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. Missbliss is zooo niet cool.![]()
Ja nou ja, ik kijk wel hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha. Nee...stop er nou meeHet zorgt er alleen maar voor dat je er ouder uit gaat zien
[..]
ZOWIEE is tof.
Dus niks aan veranderen.
Als iedereen toch Zowiee mooier vind,hoef je geen keuze te maken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. Missbliss is zooo niet cool.![]()
Dan ben je de enige geloof ik die dat vind!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef MissBliss het volgende:
Ja hallo
MissBliss is gewoon leuker vind ik.
Ja en BVO danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Dan ben je de enige geloof ik die dat vind!
Toevallig wel de twee leukste users van SC he.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig wel de twee leukste users van SC he..
Ja?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig wel de twee leukste users van SC he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |