Lukt niet, doet het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Schatje,ga je die link nog een keer veranderen?![]()
Of doet tie het gewoon helemaal niet?
En Sam en Tijn dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom zeg je sgatje tegen hemwant volgens mij zijn wij degene die het met elkaar doen
?
Over nickchanges gesprokenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:06 schreef Airelle het volgende:
tvp
Nee,want jij lachte te hard,toen heb ik je de weg terug vertelt en ben je bij me uit de kledingkast gesprongen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom zeg je sgatje tegen hemwant volgens mij zijn wij degene die het met elkaar doen
?
Dat is waar ook, maar en toe neuken we nog wel héquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,want jij lachte te hard,toen heb ik je de weg terug vertelt en ben je bij me uit de kledingkast gesprongen!
Misschien moet je er eens http:// voor zetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lukt niet, doet het niet
KLIK! KLIK! Voor "Jongerenplaza" snel hier!
Men, je hebt zeker de posthistorie van ZOWIEE niet gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe naam, maar dan ben ik m'n mooie reputatie hier op FOK! kwijt.!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat is waar ook, maar en toe neuken we nog wel hé![]()
Géén sigarettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:10 schreef MissBliss het volgende:
Zou je voor 11 euro een pizza kunnen bestellen?
En een pakje sigaretten?
Deze naam is wel way better.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Men, je hebt zeker de posthistorie van ZOWIEE niet gezien?
En mn fotoboek
Toch ga ik misschien verder met deze
Hoe laat?quote:
quote:
quote:
9 uur 's avonds?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoe laat?
waar?
Wanneer?
Welke tijd?
Waarheen?
Wat gaan we doen?
Heb je kartje voor de trein?
Welke evt. film?
Wat gaan we dan eten?
Wat trek je aan?
Wat vind tom er van?
Slik je de pil?
Slik je je weet wel?
Ja, maar ik rook toch alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Géén sigaretten
Slecht enzo
Pizza daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |