Ik snap eigenlijk gewoon helemaal niet waarom je iets met haar af zou spreken als je haar niet leuk vindtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zou dus film gaan kijken met haar. Maar ik wil ook karten want dat doe ik bijna nooit weet je. Maar ik zo savonds ook met haar naar de kroeg gaan enzomaar ja karten doe je niet zo vaak weet je. Nui heb ik gezegd als er nou 2 uur tussenzit voordat ik ga karten savonds gaan we film kijken
anders niet
![]()
wat vind jij ?
Ja maar ze weet dat ik niks met haar wil hoor. Dus ze moet niks proberequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk gewoon helemaal niet waarom je iets met haar af zou spreken als je haar niet leuk vindt
Ik zou alleen gaan karten
Ja maar zij is toch verliefd op je zeg je net?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ze weet dat ik niks met haar wil hoor. Dus ze moet niks probere. Vriendschap weet je,maar toch houd ik in me achterhoofd nog steeds..je weet wel
Nou, dank jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
Je bent een held Tan, ik ga nu want zometeen komt Lost en dan moet ikklaarzitten![]()
![]()
Niks.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En wat doe je dan precies met die paling?
Denk jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar zij is toch verliefd op je zeg je net?
Dan weet ik wel zeker dat ze wat gaat proberen![]()
Wie geilt er nou weer op meneer Vis?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
Je bent een held Tan, ik ga nu want zometeen komt Lost en dan moet ikklaarzitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie geilt er nou weer op meneer Vis?![]()
Véél meiden, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie geilt er nou weer op meneer Vis?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hallo een van de mooiste schepsels op aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |