abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25741883
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:

[..]

Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.

Rijbewijs + motor kwijt....

nu die anderen nog
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:51:36 #226
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_25741891
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Wat zijn dit dan weer voor focking moraalridders..... Jullie kennen de situatie niet eens, waar het gebeurd is etc... wie Zeeland kent weet ook wel dat daar zat plekken zijn waar dat echt wel kan
Ja, over de afsluitdijken van de deltawerken kun je aardig hard doortrekken inderdaad! Alleen is de grote vraag of het je motor + rijbewijs + minimaal 1100 euro waard was natuurlijk.

Je motor krijg je naar verloop van tijd wel weer terug trouwens, is immers jouw bezit. Die 1100 Euro moet je binnen 3 maanden dokken of je hebt een flinke verhoging aan je broek, en je rijbewijs? Als het de eerste keer was krijg je die na een jaar ook wel weer terug.

Het is in ieder geval minimaal 168 kilometer per uur te hard. Eigen schuld, dikke bult
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:51:43 #227
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25741894
Ben je toevallig een ambtenaar TS?? Die kunnen ook altijd zo zeiken om niets
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:52:24 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25741913
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25741915
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:

[..]

Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.

WHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAH

Zoiets??
pi_25741951
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoezo sukkel?
Klopt het niet?
Moet je TS eens zien, ook zo een stoere vent, maar nu een potje janken, en hij is alleen maar zijn rijbewijs kwijt.
Ik zou het zwelgen in zelfmedelijden en gefoeter over anderen niet aan willen horen als ie in een rolstoel had gezeten, had je dan dat watje eens moeten zien grienen.
En jij net zo!

De kans dat je op een rechte lege autoweg onderuitgaat of brokken maakt is m.i. niet zo heel erg groot
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:53:48 #231
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25741955
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.

Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:54:01 #232
45206 Pietverdriet
pi_25741959
of wat dacht ts van deze klassieker
www.watbenjedan.nl
www.watbenjedan.tk
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:54:07 #233
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_25741963
Erg toepasselijk plaatje hier:
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25741973
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef Tique het volgende:
Ben je toevallig een ambtenaar TS?? Die kunnen ook altijd zo zeiken om niets [afbeelding]
een ambtenaar met snelheid, yeah right. Moge de bureaucratie voorkomen dat hij nog binnen 10 jaar op een motor mag stappen
pi_25741990
Je had gewoon moeten volhouden dat je 230 reed.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_25742008
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef snabbi het volgende:

[..]

nu die anderen nog
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:56:57 #237
45206 Pietverdriet
pi_25742042
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef PatrickM het volgende:

De kans dat je op een rechte lege autoweg onderuitgaat of brokken maakt is m.i. niet zo heel erg groot
Daarom maken motorrijders ook zo weinig brokken als je naar de statistieken kijkt, niet?
pi_25742053
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.
pi_25742065
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?
Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ik
Maar uiteraard, als je constant 270 km p/h rijdt begint het wel een beetje GR-achtig te worden

Maar in het geval van TS is dat niet het geval en is het dus gewoon ff een sprintje maken op een lege weg En dan is het kut als je zo genaaid wordt
pi_25742077
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders

Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt

Sjongejonge zeg
pi_25742090
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef snabbi het volgende:

[..]

Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.
pi_25742111
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders

Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt

Sjongejonge zeg
Maar bekijk het van de andere kant,

als jouw rijbewijs wordt ingenomen omdat je zo hard rijdt, ga je dan enerzijds om sympathie smeken en anderzijds cool proberen te doen?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:59:31 #243
45206 Pietverdriet
pi_25742116
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet, he?
Het gaat er niet daarom, het gaat erom dat TS gewoon een kansloze rukker is die achter zijn PC een potje zit te grienen uit zelfmedelijden voor iets wat zijn eigen stomme schuld is en dat is uitstekend vermaak om het mes te draaien en zout in de wonden te strooien, in zijn nek te pissen en hem uit te lachen.
pi_25742121
quote:

Sjongejonge zeg
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:01:58 #245
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25742189
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ik
Maar uiteraard, als je constant 270 km p/h rijdt begint het wel een beetje GR-achtig te worden

Maar in het geval van TS is dat niet het geval en is het dus gewoon ff een sprintje maken op een lege weg En dan is het kut als je zo genaaid wordt
Ik zie het nog steeds niet als naaien. Had je het ook zo zielig gevonden als het een automobilist was geweest? Hij rijd te hard en werd gesnapt.Is mij ook al paar keer gebeurt, niks om over naar huis te schrijven, jammer van die 300 euro, that's it. En nog steeds vind ik het wel wat anders om 270 aan te tikken, dat is wel meer dan 'ff doortrekken'. En ja ik ken Zeeland en dat is meteen de laatste plek in Nederland waar ik die snelheden wil halen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_25742191
* SlaadjeBla vraagt zich af hoe je lichaam eruit ziet als je met 268 km/h tegen een paaltje langs de weg vliegt...

*splashflllllflfrtttttt*

Ben je in ieder geval stoer geweest als je vrienden de restjes kunnen begraven en iedere maand een bloemetje kunnen leggen op de plek waar jij uitgesmeerd ligt.
pi_25742199
quote:

Sjongejonge zeg
Toch ga ik het proberen, dat heb ik nog nooit gedaan. Harder dan 140 zie je mij niet rijden. Mocht je me met een hogere snelheid klokken was dat of in duitsland of op een circuit. Het probleem met die maximumsnelheid is dat ook anderen denken dat je rond die snelheid rijdt. Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:03:40 #248
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25742237
Sommige mensen snappen het blijkbaar niet. Het gaat hier niet over motorijders in het algemeen, ook niet over een keer hardrijden, maar een beetje zitten huilen en zeiken op de politie wanneer je 290 rijdt.
pi_25742240
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet, he?
Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...
quote:
Het gaat er niet daarom, het gaat erom dat TS gewoon een kansloze rukker is die achter zijn PC een potje zit te grienen uit zelfmedelijden voor iets wat zijn eigen stomme schuld is en dat is uitstekend vermaak om het mes te draaien en zout in de wonden te strooien, in zijn nek te pissen en hem uit te lachen.
OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:

Kansloze dieptrieste oppersukkelige Koos Spee wannabee moraalriddertje
pi_25742258
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef snabbi het volgende:
Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.
Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:
AN-TI -CI-PE-REN!!!!!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:04:21 #251
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:04:51 #252
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25742279
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:34 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dat was er een van 't zelfeliminerende soort coureurs op een R1..
't was opzekers geen GSX-R, of jij moet er een weten met wit/rode kleurstelling
O ja.. een R1.. Ik haal t steeds door elkaar (nu achteraf )
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:06:24 #253
45206 Pietverdriet
pi_25742328
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
* SlaadjeBla vraagt zich af hoe je lichaam eruit ziet als je met 268 km/h tegen een paaltje langs de weg vliegt...

*splashflllllflfrtttttt*

Ben je in ieder geval stoer geweest als je vrienden de restjes kunnen begraven en iedere maand een bloemetje kunnen leggen op de plek waar jij uitgesmeerd ligt.
In de achterhoek met al die bomen langs de weg zie je ook af en toe een kaarsje, maar je moet eens opletten hoeveel bomen een flinke plek hebben waar er iemand tegen aan heeft gezeten..
altijd leuk om de kinderen in de auto dat te laten tellen als onderweg spelletje..
pi_25742352
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:
AN-TI -CI-PE-REN!!!!!!
Hoe toepasselijk dat zelfs TS toegaf dat er weinig te anticiperen valt wanneer je bijna 300 rijdt. Tot 170 vind ik het gewoon dom om te hard te rijden, maar als je harder gaat en dan ook nog komt janken op fok.. tja dan maak je mijn hele avond goed!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:07:59 #255
45206 Pietverdriet
pi_25742380
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...
[..]

OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:

Kansloze dieptrieste oppersukkelige Koos Spee wannabee moraalriddertje
Geweldig hoe jij je loopt te ergeren, dat is echt genieten.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:08:19 #256
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25742393
Durf te wedden dat 99% van de motorrijders beter anticipeert dan mening koekblikker En dus ook echt weet waar ie mee bezig is... hoe vaak zie je niet een automobilist een SMS typen, zich opmaken of de krant lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')