En als ie met 100km/h was gecrashed waar ie 100 mocht was het niet erg... ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:32 schreef Varr het volgende:
Niet zo zeiken, wie mogen de rommel weer opruimen als jij crashed... ?
Zonder meerquote:
De OpperMoraalridderquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, daar heb je oppersukkel
Riet, je vriendje is er![]()
En jij moet 4 jaar de cel in omdat je op dit moment via Kazaa loopt te uploaden (wat wel illegaal is, voordat ik de nerds over me heen krijg) want door jou kunnen muzikanten niet levenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou en lamme graftak, had eerder al moeten gebeuren
Dat was er een van 't zelfeliminerende soort coureurs op een R1..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of Gixxers die je op hun achterwiel inhalen in de regen![]()
![]()
Doe mij maar mensen die normaal rijden. En nee, ruim 260 rijden op een weg waar je 100 mag, dat noem ik niet normaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Volgens mij heb je het begrip MAXIMUMsnelheid niet helemaal begrepen. Als ik zo'n dwaas in mijn spiegel zie zal ik ook eerder mijn gas loslaten dan intrappen. Mocht ik eerst te hard rijden zal dat niet lang meer duren. Als je wil racen pak dan een circuit, de weg is om jezelf te verplaatsen geen speeltuin.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe mij maar mensen die normaal rijden. En nee, ruim 260 rijden op een weg waar je 100 mag, dat noem ik niet normaal.
Dat noem ik a-sociaal, idioot, achterlijk en belachelijk. En derhalve vind ik het volkomen terecht dat TS de komende tijd even zonder motor en rijbewijs zit. Goed werk van de politie.
Zeker omdat zo'n hardrijder niet op tijd kan remmen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.
Sja, als je daar met 265 KMH op in rijd dan weet je ook waarom dat te snel rijden is, en deze kennis kan je dan postuum delen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
"Hee Petrus, het was misschien toch wel een beetje snel."quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sja, als je daar met 265 KMH op in rijd dan weet je ook waarom dat te snel rijden is, en deze kennis kan je dan postuum delen.
290km/u , een vlotte sportieve rijstijl.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja, met 100km/u heb je net zoveel kans te crashen als 290...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als ie met 100km/h was gecrashed waar ie 100 mocht was het niet erg... ?
1. Dat is gelul, je hebt meer tijd om te reageren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja, met 100km/u heb je net zoveel kans te crashen als 290...
Als je alleen domme argumenten hebt reageer dan niet.
Die kneuzen maak ik inderdaad mee... kom je met 110 km p/h aangereden, blijven die kneuzen stug 100 rijden op de linkerbaan rijden terwijl het rechts leeg is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het begrip MAXIMUMsnelheid niet helemaal begrepen. Als ik zo'n dwaas in mijn spiegel zie zal ik ook eerder mijn gas loslaten dan intrappen. Mocht ik eerst te hard rijden zal dat niet lang meer duren. Als je wil racen pak dan een circuit, de weg is om jezelf te verplaatsen geen speeltuin.
Sarcasme kneusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1. Dat is gelul, je hebt meer tijd om te reageren.
2. Ik denk dat aan de hand van een statistiek wel hard te maken valt dat het letsel bij een crash met 100km/h, aanmerkelijk minder is dan bij een crash met 290.
Als je alleen domme argumenten hebt reageer dan niet.
Hoezo sukkel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, daar heb je oppersukkel
Riet, je vriendje is er![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.
Rijbewijs + motor kwijt....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, over de afsluitdijken van de deltawerken kun je aardig hard doortrekken inderdaad! Alleen is de grote vraag of het je motor + rijbewijs + minimaal 1100 euro waard was natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Wat zijn dit dan weer voor focking moraalridders.....Jullie kennen de situatie niet eens, waar het gebeurd is etc... wie Zeeland kent weet ook wel dat daar zat plekken zijn waar dat echt wel kan
WHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.
Rijbewijs + motor kwijt....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo sukkel?
Klopt het niet?
Moet je TS eens zien, ook zo een stoere vent, maar nu een potje janken, en hij is alleen maar zijn rijbewijs kwijt.
Ik zou het zwelgen in zelfmedelijden en gefoeter over anderen niet aan willen horen als ie in een rolstoel had gezeten, had je dan dat watje eens moeten zien grienen.
En jij net zo!
sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
een ambtenaar met snelheid, yeah right. Moge de bureaucratie voorkomen dat hij nog binnen 10 jaar op een motor mag stappenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef Tique het volgende:
Ben je toevallig een ambtenaar TS?? Die kunnen ook altijd zo zeiken om niets[afbeelding]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...quote:
Daarom maken motorrijders ook zo weinig brokken als je naar de statistieken kijkt, niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef PatrickM het volgende:
De kans dat je op een rechte lege autoweg onderuitgaat of brokken maakt is m.i. niet zo heel erg groot
Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.
Maar bekijk het van de andere kant,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt
Sjongejonge zeg
Je begrijpt het niet, he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt
Sjongejonge zeg
Ik zie het nog steeds niet als naaien. Had je het ook zo zielig gevonden als het een automobilist was geweest? Hij rijd te hard en werd gesnapt.Is mij ook al paar keer gebeurt, niks om over naar huis te schrijven, jammer van die 300 euro, that's it. En nog steeds vind ik het wel wat anders om 270 aan te tikken, dat is wel meer dan 'ff doortrekken'. En ja ik ken Zeeland en dat is meteen de laatste plek in Nederland waar ik die snelheden wil halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ik
Maar uiteraard, als je constant 270 km p/h rijdt begint het wel een beetje GR-achtig te worden![]()
![]()
![]()
Maar in het geval van TS is dat niet het geval en is het dus gewoon ff een sprintje maken op een lege wegEn dan is het kut als je zo genaaid wordt
Toch ga ik het proberen, dat heb ik nog nooit gedaan. Harder dan 140 zie je mij niet rijden. Mocht je me met een hogere snelheid klokken was dat of in duitsland of op een circuit. Het probleem met die maximumsnelheid is dat ook anderen denken dat je rond die snelheid rijdt. Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Sjongejonge zeg
Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...quote:
OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:quote:Het gaat er niet daarom, het gaat erom dat TS gewoon een kansloze rukker is die achter zijn PC een potje zit te grienen uit zelfmedelijden voor iets wat zijn eigen stomme schuld is en dat is uitstekend vermaak om het mes te draaien en zout in de wonden te strooien, in zijn nek te pissen en hem uit te lachen.
Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef snabbi het volgende:
Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |