Jij bent 270 euro lichter, niet ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:24 schreef 8-ball het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou de les te leren.. flikker toch op man. Dat doet de politie wel voor me
Ja, maar in POL kun je regelmatig lezen dat de gevangenissen voor 'vul hier een hoog getal tussen 0 en 100 in' procent gevuld zijn met allochtonen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:22 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nee, het blijft een boefje!
Ik vind de politie in Nederland over het algemeen wel zwak, pakken alleen maar arme blanken aan![]()
Nu welquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=270+euro&meta=quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:26 schreef 8-ball het volgende:
Nee, het is niet of, het is EN... dus beide
Rekenfoutje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar in POL kun je regelmatig lezen dat de gevangenissen voor 'vul hier een hoog getal tussen 0 en 100 in' procent gevuld zijn met allochtonen.
Vreemd, niet?
hahhh, je bent zo'n kneuzige kakker student. Met net iets te lang haar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:21 schreef 8-ball het volgende:
Haha, jullie zien mij heel anders dan ik ben ..Klinkt idd wel beetje als breezer actie
![]()
Twas trouwens geen disco maar een Sociteit, als je dat op andere opmerkingen doet overgaan.
270 euro man! Zoveel boete moet je ook betalen als je een willekeurig iemand doodslaat in dit land....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind 270 euro eigenlijk een beetje weinig. En dat meen ik serieus. Gezag is de basis voor het goed kunnen functioneren van de politie. Iedereen die probeert dat gezag onderuit te halen mag van mij meteen minstens 1000 euro lappen.
Wat je zegt, ben je ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef MrVedette het volgende:
Als ik in een gewaagde bui ben dan durf ik wel af en toe 'SU-KKEL' roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |