schoremquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
+ 270 euro boete voor een middelvinger richting een auto met politie... vind ik toch net te veel !![]()
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Dan zul je nu wel 3 keer nadenken voordat je zoiets nog een keer doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
+ 270 euro boete voor een middelvinger richting een auto met politie... vind ik toch net te veel !![]()
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Huilie...gedraag je anders gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Stoer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
haha lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
van mij mag jij 2 weken zitten en dus een trauma oplopen, flikkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
Van mij had je wel een week mogen zitten.
moet ik jou soms met een struisvogelbiefstuk van de aldi op je kop slaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
had je ook niet met je middelvinger moeten zwaaien, henk
ga jij eens even lekker met je middelvinger naar de politie zwaaienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:05 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
moet ik jou soms met een struisvogelbiefstuk van de aldi op je kop slaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |