het punt tja mensen neem de tijd en genietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:47 schreef Jolan het volgende:
Je topic mist 't punt wel een beetje. [afbeelding]
Maar dat kan nog komen. immers.
whehehe.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:47 schreef Zwansen het volgende:
mên ik ga 2x per dag scheiten, kost me een uur van me dag...
ja oke zeg heb je wel eens van interpunctie gehoord of denk je van nee laat maar ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het punt tja mensen neem de tijd en geniet
Interpunctie ; is een overschatte, en niet altijd even nuttig, hulpmiddel in onze taal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:50 schreef Jolan het volgende:
[..]
ja oke zeg heb je wel eens van interpunctie gehoord of denk je van nee laat maar ?
precies goed poepen kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Vandaar dat het goede poepen ook thuis moet gebeuren en niet in een bedrijfs wc o.i.d.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef Jolan het volgende:
[..]
whehehe.
Ik ben ook een fan van kwaliteitschijten.
Lekker gaan zitten. Een momentje voor jezelf.
Boekje lezen, boterhammetje eten, je neushaar bijhouden.
En dan ben je zo 20 minuten verder.
Echt niequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:53 schreef foktastic het volgende:
Je bent wat je poept.
Je poept wat je eet !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:53 schreef foktastic het volgende:
Je bent wat je poept.
ja, dat is héél vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies goed poepen kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Vandaar dat het goede poepen ook thuis moet gebeuren en niet in een bedrijfs wc o.i.d.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef Jolan het volgende:
[..]
ja, dat is héél vervelend.
Ik werk nu in een café. zonder personeelsplee, overigens. En daar kan je dus niet uitgebreid zitten bouten.
Geen probleem opzich, want ik heb mijzelf aangeleerd om vlot en toch niet minder bevredigend te schijten.
Enige nadeel is; dat ik het nu ook wel eens thuis doe. zonder er bij na te denken.
Dan ga ik lekker zitten. Ontspannen. En voor ik het weet is alles er al uit. Krap 3 minuten. verdomme.
Ik heb wel eens geprobeerd om dan tóch gewoon te blijven zitten....maar dat is toch niet hetzelfde.
Ik vind het juist heerlijk als ik met 30 seconden mijn broek alweer kan optrekken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef Jolan het volgende:
[..]
ja, dat is héél vervelend.
Ik werk nu in een café. zonder personeelsplee, overigens. En daar kan je dus niet uitgebreid zitten bouten.
Geen probleem opzich, want ik heb mijzelf aangeleerd om vlot en toch niet minder bevredigend te schijten.
Enige nadeel is; dat ik het nu ook wel eens thuis doe. zonder er bij na te denken.
Dan ga ik lekker zitten. Ontspannen. En voor ik het weet is alles er al uit. Krap 3 minuten. verdomme.
Ik heb wel eens geprobeerd om dan tóch gewoon te blijven zitten....maar dat is toch niet hetzelfde.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk als ik met 30 seconden mijn broek alweer kan optrekken.
Zo'n *floep*poep. Echt wel handig.
*sigh* vroeger, toen alles beter was..... >insert nostalgisch emosmile<quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de tragedie van het jachtige bestaan van tegenwoordig... toch moet het kunnen om het bevredigend schijten te koppelen aan de thuiswc .... en kwestie van pavlov's geconditioneerde reflex .. thuiswc --> bevredigend poepen (het zou een automatisme moeten worden)
Het is mijn persoonlijke beleving! Ik maak voor jou toch zeker niet uit hoe je moet schijten!?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat bedoel ik nou !!!! Men onderschat het poepen totaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |