Ja ik heb van die hansaplast maar die laat ook na van loop van tijd los.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef Plantenbak het volgende:
Hansaplast? Verder misschien eventjes wachten zodat je wat eelt kan ontwikkelen?
Dank je wel voor het advies....Maar ik vervang regelmatig mijn grip dus daar kan het niet aan liggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:45 schreef rickyB het volgende:
Van de firma BSN (rode & donkerblauwe streep op wit doosje) is een Tensoplast.
Dat is een soort bruine pleister die elastisch is en die je dus zonder problemen rondom je duim mag draaien. Andere pleisters kunnen gaan knellen als je ze rondom aan doet.
Deze pleister heb ik ook gebruikt. Eerst goed droog en vet-vrij maken en die pleister aanbrengen. Doe wel eerst iets over de kapotte blaar. Je kan ook die tape op de blaar doen, maar dan moet je em laten zitten tot de tape er vanzelf afvalt. Het wondje van de blaar is meestal bijna genezen
Misschien moet je es een andere grip proberen? Als je een blaar krijgt, wil dat dus zeggen dat je racket op die plek veel verschuift als er kracht op komt. Beter zou zijn om met een ander (over-)gripje een betere houvast te hebben.
Trouwens...Kickeh he dat het seizoen weer is begonnen?
Ik heb altijd zo'n kussen grip (weet de naam ff niet meer)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:59 schreef rickyB het volgende:
Ik bedoel meer van pak es een ander soort grip, iets dikker of wat stroever.
De tape is volgens mij te koop bij de apotheek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |