van wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:27 schreef Joana het volgende:
oh ja ik ben ook een kloon
Ik vond zijn processor burndown-actie wel weer cool.quote:
Kom eens met wat nieuws in plaats van iedere keer mijn lage IQ. Het lijkt wel of je goudvissengeheugen je in de steek aan het laten is. Drol.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en ik heb ook geen interesse in klonen met een IQ < 80
[..]
You tell me
Weet je het zeker? Kut. Foutjequote:
Ik wrijf mijn superioriteit er nu eenmaal graag inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:30 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws in plaats van iedere keer mijn lage IQ. Het lijkt wel of je goudvissengeheugen je in de steek aan het laten is. Drol.
sorry tis Novaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Is er nog wat op TV?
Wilde je nog even zeggen, dat ik absoluut niet goedpraat wat hij zegt.quote:
Ja, zat irritante pr0n reclamesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Is er nog wat op TV?
Dat doen we allemaal graag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wrijf mijn superioriteit er nu eenmaal graag in
Yeah I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef paddy het volgende:
Wilde je nog even zeggen, dat ik absoluut niet goedpraat wat hij zegt.
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Ik heb trouwens meer notes dan kasta en laffer.
Bedankt voor deze mededeling en je mag nog steeds meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Ik heb trouwens meer notes dan kasta en laffer.
Het is echt niet te geloven hierquote:
aha , zeker nog zo'n antenne aan je tv?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ik heb geen kabeltelevisie.
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261.
Ik niet, ik ben braaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261.
Tofquote:
DP VIEZE HOND!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!
Kut.
Zelfs daarin lukt het je niet superieur te zijn, och armequote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!
Kut.
Ik heb het op dit moment ook in andere topicsquote:
Een mod vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:39 schreef schvvmert het volgende:
Hoe kom je dat te weten hoeveel?
Hier, heb je een euro. Kauwgums daarachter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zelfs daarin lukt het je niet superieur te zijn, och arme
In mijn geval? Deductie. Ik ben namelijk braaf dus het is logisch dat ik minder notes dan legendarische naarlingen als Laffer, Kasta of het orgineel van die kloon met die lange naam zou hebben.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tof
Ik ga maar eens maffen want vanvond snap ik nergens iets van geloof ik
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:41 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Hier, heb je een euro. Kauwgums daarachter.
van K3 zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je dat![]()
Sjaak ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je dat![]()
Toch mag ik je bijdrage altijd graag lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In mijn geval? Deductie. Ik ben namelijk braaf dus het is logisch dat ik minder notes dan legendarische naarlingen als Laffer, Kasta of het orgineel van die kloon met die lange naam zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |