ongenezelijk ziek?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
Je kunt er goed ziek van worden. als je dat risico wilt lopen is het een leuke bijverdienste.
heb ze nooit gevonden een week voor 10.000... als je mij ff verteld waar dan ga ik ook ff cashen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef yootje het volgende:
Ik wil best een week in bed liggen voor 10.000 euro
Meestal niet, maar ook van gewone reguliere medicijnen worden mensen flink ziek, ik heb met een bepaald medicijn slechte ervaringen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je bedoelt van die advertenties die in de Metro en Spits e.d. staan?
hier kan ik me bij aansluiten.. heb het een aantal keer gedaan.. en steeds met bloedverdunner of iets dergelijks...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:36 schreef Shivo het volgende:
Ik heb het zelf wel eens gedaan. Ik zou wel een beetje selecteren op welk type medicijn je wil gaan testen. Psychose-remmers of antidepressiva, dingen die aan je zenuwstelsel gaan werken, zou ik niet snel willen testen. Maar een antidiarree middel zou ik weinig moeite mee hebben. Ik ken eigenlijk niemand die heeft meegedaan en aan de hand daarvan zei, dat doe ik nooit meer. Het is alleen saaaaai.
dat kan dus.. (behalve op je prikdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef JaJoah het volgende:
Ik zie me daar al de hele dag achter een PC zitten te Fok!ken en nog betaald krijgen ook
Klinkt goed. Wat kreeg je dan? En waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef nikao het volgende:
[..]
hier kan ik me bij aansluiten.. heb het een aantal keer gedaan.. en steeds met bloedverdunner of iets dergelijks...
altijd goed om je te bedenken dat ze niet de werking van het medicijn testen, ook niet de bijwerkingen.. maar het voornamelijk doen om de opname en uitscheidingssnelheid te meten en om de dosering te kunnen bepalen (je weet wel..3maal daags voor of na het eten blabla)
ik vond het trouwens altijd wel erg gezellig... je moet ook niet denken trouwens dat je de hele periode op bed gekluisterd ligt ofzo..dat is alleen maar op de 'prik'dag.. de andere dagen ben je de hele dag een beetje film aan het kijken of spelletjes aan het spelen..(of studeren natuurlijk)
Dat is natuurlijk wel waar, al is niets risicoloos.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef plasticvlinder het volgende:
er zijn strenge richtlijnen voor zoiets op mensen getest mag worden, dus als het in de menselijke testfase terecht gekomen is dan is het al zo goed als veilig...
het moet alleen nog bevestigd worden
Ik noemde maar een bedragquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
heb ze nooit gevonden een week voor 10.000... als je mij ff verteld waar dan ga ik ook ff cashen.
Ja.. wilde ik ook, maar het was een test voor een paar weken of maanden in Frankrijk ergens. Gaat een beetje moeilijk in mijn examenjaar. Was wel onschuldig. Iets met de zwaartekracht en ongesteldheid. Ze zouden je voeteneind van je bed dan iets meer omhoog doen. Ik weet nog wel dat je er heel veel geld mee kon verdienen.. 10.000 nogwattes. Maar ja, je was dan ook lang weg van huis. Als er nog eens zoiets komt ga ik het doenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef yootje het volgende:
Ik wil best een week in bed liggen voor 10.000 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |