abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25716750
Binnenkort wil ik dit misschien gaan doen. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? En wat waren de bijwerkingen voor jullie? Het moet heel goed verdienen he?

Maar lijkt het niet erg op ratten die worden getest. Hoe zit het met de wet, mag dit zomaar??

De groeten
pi_25716835
Je bedoelt van die advertenties die in de Metro en Spits e.d. staan?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25717796
Je kunt er goed ziek van worden. als je dat risico wilt lopen is het een leuke bijverdienste.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:01:43 #4
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_25717809
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
Je kunt er goed ziek van worden. als je dat risico wilt lopen is het een leuke bijverdienste.
ongenezelijk ziek?
Where's my fear???
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:03:39 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25717856
Mij niet gezien maar ik ken iemand die 't wel 'ns gedaan heeft en er verder weinig last van heeft gehad. Je moet wel goed uitkijken wát er getest wordt. Zoek iets uit dat weinig kwaad kan doen.
Die kennis van mij testte een middeltje tegen verkoudheid geloof ik.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25718026
er zijn strenge richtlijnen voor zoiets op mensen getest mag worden, dus als het in de menselijke testfase terecht gekomen is dan is het al zo goed als veilig...
het moet alleen nog bevestigd worden
pi_25718092
Ik wil best een week in bed liggen voor 10.000 euro
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:13:54 #8
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_25718184
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef yootje het volgende:
heb ze nooit gevonden een week voor 10.000... als je mij ff verteld waar dan ga ik ook ff cashen.
Where's my fear???
pi_25718188
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

ongenezelijk ziek?
Meestal niet, maar ook van gewone reguliere medicijnen worden mensen flink ziek, ik heb met een bepaald medicijn slechte ervaringen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25718895
Ik heb het zelf wel eens gedaan. Ik zou wel een beetje selecteren op welk type medicijn je wil gaan testen. Psychose-remmers of antidepressiva, dingen die aan je zenuwstelsel gaan werken, zou ik niet snel willen testen. Maar een antidiarree middel zou ik weinig moeite mee hebben. Ik ken eigenlijk niemand die heeft meegedaan en aan de hand daarvan zei, dat doe ik nooit meer. Het is alleen saaaaai.
Jesus saves but death prevails.
pi_25718915
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je bedoelt van die advertenties die in de Metro en Spits e.d. staan?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25718945
loop ff langs in het ziekenhuis. hangen zat van die papiertjes op (in maastricht iig wel)
pi_25724884
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:36 schreef Shivo het volgende:
Ik heb het zelf wel eens gedaan. Ik zou wel een beetje selecteren op welk type medicijn je wil gaan testen. Psychose-remmers of antidepressiva, dingen die aan je zenuwstelsel gaan werken, zou ik niet snel willen testen. Maar een antidiarree middel zou ik weinig moeite mee hebben. Ik ken eigenlijk niemand die heeft meegedaan en aan de hand daarvan zei, dat doe ik nooit meer. Het is alleen saaaaai.
hier kan ik me bij aansluiten.. heb het een aantal keer gedaan.. en steeds met bloedverdunner of iets dergelijks...

altijd goed om je te bedenken dat ze niet de werking van het medicijn testen, ook niet de bijwerkingen.. maar het voornamelijk doen om de opname en uitscheidingssnelheid te meten en om de dosering te kunnen bepalen (je weet wel..3maal daags voor of na het eten blabla)

ik vond het trouwens altijd wel erg gezellig... je moet ook niet denken trouwens dat je de hele periode op bed gekluisterd ligt ofzo..dat is alleen maar op de 'prik'dag.. de andere dagen ben je de hele dag een beetje film aan het kijken of spelletjes aan het spelen..(of studeren natuurlijk )
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:15:34 #14
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_25724973
Ik zie me daar al de hele dag achter een PC zitten te Fok!ken en nog betaald krijgen ook
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_25725087
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef JaJoah het volgende:
Ik zie me daar al de hele dag achter een PC zitten te Fok!ken en nog betaald krijgen ook
dat kan dus.. (behalve op je prikdag )
pi_25727106
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef nikao het volgende:

[..]

hier kan ik me bij aansluiten.. heb het een aantal keer gedaan.. en steeds met bloedverdunner of iets dergelijks...

altijd goed om je te bedenken dat ze niet de werking van het medicijn testen, ook niet de bijwerkingen.. maar het voornamelijk doen om de opname en uitscheidingssnelheid te meten en om de dosering te kunnen bepalen (je weet wel..3maal daags voor of na het eten blabla)

ik vond het trouwens altijd wel erg gezellig... je moet ook niet denken trouwens dat je de hele periode op bed gekluisterd ligt ofzo..dat is alleen maar op de 'prik'dag.. de andere dagen ben je de hele dag een beetje film aan het kijken of spelletjes aan het spelen..(of studeren natuurlijk )
Klinkt goed. Wat kreeg je dan? En waar kan ik me inschrijven?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:14:20 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25727242
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef plasticvlinder het volgende:
er zijn strenge richtlijnen voor zoiets op mensen getest mag worden, dus als het in de menselijke testfase terecht gekomen is dan is het al zo goed als veilig...
het moet alleen nog bevestigd worden
Dat is natuurlijk wel waar, al is niets risicoloos.
Er slippen altijd medicijnen doorheen die -achteraf- zeer ongewenste bijwerkingen blijken te hebben (het DES-hormoon bijvoorbeeld).
pi_25727633
Je moet daar zeker 18 voor zijn lijkt me?
pi_25727645
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef jagermaster het volgende:

[..]

heb ze nooit gevonden een week voor 10.000... als je mij ff verteld waar dan ga ik ook ff cashen.
Ik noemde maar een bedrag

Wat is een normaal bedrag dan?
pi_25728074
erg afh van de tijd die je er door moet brengen. Lees maar eens een paar van die advertenties staat het wel in.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:49:12 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25728117
Ik heb ook weleens overwogen mee te doen, maar ik haakte toch af toen ik hoorde hoe vaak er bloed moet owrden afgenomen. Ik haat prikken.
pi_25731215
hier staat nog wat meer info

linkje
ze streven er dus naar dat het niet gevaarlijker is dan deelnemen ah verkeer
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_25731285
Ik heb er zelfs al voor gebeld.. maar ik kwam niet in aanmerking. Onder gezond verstaan ze dat je geen enkel medicijn slikt, ook geen anticonceptie pil. Jammer kon wel mooi 775 euro verdienen door mee te doen..
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:44:27 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25731331
Als vrouw in de vruchtbare leeftijd kom je sowieso nauwelijks in aanmerking voor deelname aan onderzoek helaas..
pi_25731395
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef yootje het volgende:
Ja.. wilde ik ook, maar het was een test voor een paar weken of maanden in Frankrijk ergens. Gaat een beetje moeilijk in mijn examenjaar. Was wel onschuldig. Iets met de zwaartekracht en ongesteldheid. Ze zouden je voeteneind van je bed dan iets meer omhoog doen. Ik weet nog wel dat je er heel veel geld mee kon verdienen.. 10.000 nogwattes. Maar ja, je was dan ook lang weg van huis. Als er nog eens zoiets komt ga ik het doen
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')