de eerste ja.quote:
Daar hoor ik trouwens niet bijquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Deskundigen die het loopgedrag van de patatjeugd willen onderzoeken.
Dan moet je vooral naar de link luisteren, en hem niet uitzettenquote:
Ik ben gewoon ook eens blij met een cd hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
Waxxer, Waxxer, Waxxer..
Ow? Ik had gewoon zin om je nickname te noemen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ook eens blij met een cd hoor
Zit je in't promo-team?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet je vooral naar de link luisteren, en hem niet uitzettenHelpt!!
Of ben je niet ongewild moe?
Online is hij..... Maar Creno is van de verkeerde kant, vandaar. Daar waren wij al van op de hoogte.quote:
quote:
die ene...quote:
Nou, op die foto lijkt genomen door een Jehova die net bij jou heeft aangebeld en dat jij dan open doet en dan zie je ze staanquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Het verval slaat toe. Rimpels, wallen onder de ogen, grijze haren en minder haar..
"Mama, wat is Harry Potter oud geworden!"quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Het verval slaat toe. Rimpels, wallen onder de ogen, grijze haren en minder haar..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, op die foto lijkt genomen door een Jehova die net bij jou heeft aangebeld en dat jij dan open doet en dan zie je ze staan
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Mama, wat is Harry Potter oud geworden!".
Eeeh, niet dus. Maar ik heb msnquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
die ene...
die leuke...
je weet wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |