quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in..
Euh... Morgen gaan. Het is morgen goede vrijdag dus zal het lekker rustig zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Kutzooi, wat moet ik doen....... hier blijven en morgen gaan of nu gaan en morgen meer tijd hebben voor aanvang van de afspraak.Go go go go Waxxer, je planning is geweldig, in een woord geweldig!
maaaaaaaarrrr daarbij constateer ik een perzikhuidje, een man die zeker is van zichzelf, hoewel hij dat niet altijd laat blijken, sterker nog, met opzet het tegenovergestelde wil doen geloven. Maar neen, hier staat een brok robuustheid, zelfstandigheid en huiselijkheid. Ik zie de creativiteit in de pupillen staan, de storm van ontwerpen en ideeen die door de hersenen gaat. Hier staat niet zomaar de eerste de beste jongen van de straat op een plaatje.quote:
Nou, ik voorzie Kip-caravans en Nissan Almera's die naar Drenthe en de Veluwe gaan....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... Morgen gaan. Het is morgen goede vrijdag dus zal het lekker rustig zijn op de weg..
wie bedoelde je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
die ene...
die leuke...
je weet wel...
paasweekend.... weekend van de tripjes, duitsers, tuincentra's en meubelboulevardsquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik voorzie Kip-caravans en Nissan Almera's die naar Drenthe en de Veluwe gaan....
Zal ik nu maar gaan? Ik bedoel, ik ben d'r zo.... ruim een uur rijden, zonder files. En morgen weet je 't niet, maar idd, veel vakantiemensen. En 's avonds het risico dat een kutkind per ongeluk de A12 oprent omdat hij niet oplet met eieren zoeken....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
paasweekend.... weekend van de tripjes, duitsers, tuincentra's en meubelboulevards
Ik wil waxxer's dreamboy wel weten...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zei je tegen 'm? Jozias, tegenwoordig bestaat er Karcher om water te pompen?
Wel nee joh, die zijn vanmiddag allemaal al vertrokken. Geloof me, want ik stond vanavond vast in een enorme file van Kip-caravans en Nissam Almera's, omtoeterd door boze dikke lease auto's van zakenmeneren op weg naar huis.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik voorzie Kip-caravans en Nissan Almera's die naar Drenthe en de Veluwe gaan....
Eieren zoeken op de A12?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik nu maar gaan? Ik bedoel, ik ben d'r zo.... ruim een uur rijden, zonder files. En morgen weet je 't niet, maar idd, veel vakantiemensen. En 's avonds het risico dat een kutkind per ongeluk de A12 oprent omdat hij niet oplet met eieren zoeken....
M.a.w. je viel niet op?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel nee joh, die zijn vanmiddag allemaal al vertrokken. Geloof me, want ik stond vanavond vast in een enorme file van Kip-caravans en Nissam Almera's, omtoeterd door boze dikke lease auto's van zakenmeneren op weg naar huis.
Euhhh.... poeh, eh, ja, eh, hai, eh, even eh, even denken.... Als hij maar niet chemisch gelukkig is en genoeg doorzettingsvermogen heeft om een fatsoenlijke opleiding te doen. Verder moet hij maatschappelijk toonbaar zijn. En verder... ach...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wil waxxer's dreamboy wel weten...
Hoe zit het eigenlijk met Jonathan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhh.... poeh, eh, ja, eh, hai, eh, even eh, even denken.... Als hij maar niet chemisch gelukkig is en genoeg doorzettingsvermogen heeft om een fatsoenlijke opleiding te doen. Verder moet hij maatschappelijk toonbaar zijn. En verder... ach...EERST maar eens een boy, dan de eisen
Hoo hoo, de grensovergang bij Zevenaar (ik rij vanaf hier Duitsland in, daar op de snelweg en zo weer nederland in) is een van DE grensovergangen van Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
de A12 bij Dinxerdinges is vast wat minder groot dan de A2 hierzo hoor. Tis denk een soortement van met klinkers verhard karrespoortje
Getrouwd, drie kinderenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Jonathan?
Welke was er nou eerst?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Kip.
[afbeelding]
Ei..
Het ei zit meestal achter het stuurquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Kip.
[afbeelding]
Ei..
Dus die is regelmatig in de Spannende Bosjes te vinden?quote:
Ja, tuinman he, en een makkelijker excuus voor als je met zwarte nagelranden thuiskomtquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus die is regelmatig in de Spannende Bosjes te vinden?.
Jonathan in de Bosjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus die is regelmatig in de Spannende Bosjes te vinden?.
Tuinmannen zijn voor geen meter te vertrouwen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, tuinman he, en een makkelijker excuus voor als je met zwarte nagelranden thuiskomt
Als ze er allemaal uitzien als die van Desperate, dan hoeft dat ook niet. Dan is lekker zijn al genoegquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuinmannen zijn voor geen meter te vertrouwen..
Nou, als je een boek schrijft met ZO'N titel zit je binnen een week na het uitbrengen ervan al bij B&vD aan tafelquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jonathan in de Bosjes.. Klinkt als een reuze spannend kinderboek vol opwindende avonturen!
Je zoekt gewoon een lekkere hunk met een opleiding..quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhh.... poeh, eh, ja, eh, hai, eh, even eh, even denken.... Als hij maar niet chemisch gelukkig is en genoeg doorzettingsvermogen heeft om een fatsoenlijke opleiding te doen. Verder moet hij maatschappelijk toonbaar zijn. En verder... ach...EERST maar eens een boy, dan de eisen
Ja, zondag eindelijk weer een nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:57 schreef Andyvie het volgende:
Is er zondag eigenlijk een nieuwe aflevering van Desperate Housewives in Amerika? Ik wil nou wel eens weten hoe het verder gaat allemaal
Pfffff takkelui.......quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuinmannen zijn voor geen meter te vertrouwen..
Who needs brains when you can lick your own eyebrows?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ze er allemaal uitzien als die van Desperate, dan hoeft dat ook niet. Dan is lekker zijn al genoeg![]()
Bosjesmanquote:
"Chaoot zoekt strutuur met een piemel"quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een lekkere hunk met een opleiding..
Ja.. IDEAALquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Chaoot zoekt strutuur met een piemel"
zoiets?
Dat ligt aan de enorme wenkbrauwen van de desp.housewives-tuinman,.... niet aan de capaciteiten van z'n tongquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Who needs brains when you can lick your own eyebrows?.
Mjah, en om die twee afspraken te verwisselen, daarvoor is het nu natuurlijk te laat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik moet hier in D. ook nog wat doen (ja ik zit hier niet voor niets), als ik dat morgen heeeellll vroeg voor elkaar maak, dan HOPEN dat het tankstation open is, en dan naar Zwolle en dan weer terug, want ik heb hier nl ook een afspraak en waarom ik dit hier zeg is mij ook een raadsel, feit is dat ik even GOED moet plannen en dat het een dure afspraak wordt.
Ooohh nou, eentje is echt op een tijd, en daar MOET ik heen, de andere is beloofd, maar meer zo van: na dan en dan. Het gaat me om het heen en weer rijden, plus dus de drukte morgen enz, met een beetje pecht duurt het dan 2u voor ik er ben. Ach, gaat wel lukken, alleen een beetje veel overbodige km's en benzine.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, en om die twee afspraken te verwisselen, daarvoor is het nu natuurlijk te laat..
Hmmz. Daar zit ook weer wat in.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt aan de enorme wenkbrauwen van de desp.housewives-tuinman,.... niet aan de capaciteiten van z'n tong
Dat voel je meer, me dunkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Een piemel met structuur? Wat heb je daar nou weer aan..
Extra structuur, extra genot.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Een piemel met structuur? Wat heb je daar nou weer aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |