ja leuk crowd surfend ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:46 schreef nixxx het volgende:
is al eerder zo ongeveer geopperd maar bestaat er een beetje een interesse om tegelijkertijd misschien wat fok!kers te meeten??
Volgens mij wordt dat heel lastig aangezien d'r zoveel speelt, en iedereen wel weer ergens heen moet rennen. Dan zou 't al voor de bands beginnen moeten zijn denk ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:46 schreef nixxx het volgende:
is al eerder zo ongeveer geopperd maar bestaat er een beetje een interesse om tegelijkertijd misschien wat fok!kers te meeten??
* mother-mother is newbie wtf is n hot shit shirtquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:32 schreef nixxx het volgende:
allemaal het Hot shiT t-shirt aandan herken je elkaar .. zoiets zat ik meer aan te denken.. je hebt idd allemaal mensen met verschillende smaken
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben herkenbaar aan mijn Slayer shirt. En bij slecht weer aan mijn Machine Head longsleeve. Succes.
Nee alleen de MTV contest winnaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:07 schreef Eveli het volgende:
Moeten nog 2 bands bevestigd worden he?
Wij gaan met een touringcar....voor 19 euro op en neer...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Wij gaan met de auto..vorige keer ook me de auto gegaan en dat beviel primaen ik heb t voordeel dat ik mn rijbewijs nog niet heb
Zoiets als:quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
dat ze es een programma gaan posten ofzo, bah...
Gewoon doen, je komt er genoeg mensen tegen om mee te kletsen of te hangen....sfeer genoeg!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef nuclear-rabbit het volgende:
* nuclear-rabbit wil wel gaan maar weet niet of het de moeite is om alleen te gaan vanuit tilburg.
Ben nog nooit naar 'n festival geweest, is het de moeite om alleen te gaan? Aangezien ik de line-up echt geweldig vind.
Klopt... en je komt altijd meer mensen tegen die je al bleek te kennen dan je van te voren zou verwachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:41 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Gewoon doen, je komt er genoeg mensen tegen om mee te kletsen of te hangen....sfeer genoeg!!
![]()
Kortom...KOMEN!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Klopt... en je komt altijd meer mensen tegen die je al bleek te kennen dan je van te voren zou verwachten![]()
Het is zeker de moeite. Hoe vaak ik wel niet op een festival alleen rondgelopen heb (ok, ik kom dan niet alleen, maar raak iedereen vanzelf kwijt). Ook dan vermaak ik me prima. Met mensen die ik wel eens eerder op een festival tegengekomen ben, en moet totaal vreemden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef nuclear-rabbit het volgende:
* nuclear-rabbit wil wel gaan maar weet niet of het de moeite is om alleen te gaan vanuit tilburg.
Ben nog nooit naar 'n festival geweest, is het de moeite om alleen te gaan? Aangezien ik de line-up echt geweldig vind.
Als je een gezelschapsdier bent, zou ik het niet aanraden, maar vermaak je jezelf normaal gesproken goed in je eentje en leg je makkelijk contact met anderen, dan zou ik gewoon in je uppie gaan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is zeker de moeite. Hoe vaak ik wel niet op een festival alleen rondgelopen heb (ok, ik kom dan niet alleen, maar raak iedereen vanzelf kwijt). Ook dan vermaak ik me prima. Met mensen die ik wel eens eerder op een festival tegengekomen ben, en moet totaal vreemden.
Een dag goede muziek luisteren schept een band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |