Ben ik dan door?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Voor ons duel maken timbobs stemmen niet meer uit.
Omdat ik ook geen zin heb om nog dik 2 weken op Svurno te wachten (die dat duel bewust overgeslagen heeft omdat 'ie teveel twijfelde) en we ook niet automatisch een stem van Dada voor Christine kunnen tellen, is de ronde nu gesloten..
Tenzij er mensen onoverkomelijke bezwaren hebben, zo benk dan ook wel weer.![]()
.
Ik heb onoverkomelijke bezwarenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Tenzij er mensen onoverkomelijke bezwaren hebben, zo benk dan ook wel weer.![]()
.
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stondquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Omdat ik ook geen zin heb om nog dik 2 weken op Svurno te wachten (die dat duel bewust overgeslagen heeft omdat 'ie teveel twijfelde) en we ook niet automatisch een stem van Dada voor Christine kunnen tellen, is de ronde nu gesloten..
.
topic #200: we rouwen om Dadaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort maar een Dada herdenkinsdienst houden?
Komt ie vast opeens opdagen, dat zou immers heel Soap/Show van hem zijn!
Dada had ook heus wel op mij gestemd ipv Zhenar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stond![]()
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat er hier geen bezwaren tegen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
.
Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stond![]()
Ja, want Dada verafschuwt mijn engelse taalgebruik en jij bent niet zo van de engelse uitspraken. En jij kent Dada natuurlijk ook al veel langer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada had ook heus wel op mij gestemd ipv Zhenar.. Toch?
.
En toen zei ik ook niks..
Die smiley en dat uitroepteken gaan niet samen in mijn hoofd. Hoe kun je nou heel nadrukkelijk uitdrukkingloos kijken?quote:
Dan mis je 2 stemmen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mijn tellingen sta ik voor met 8-7 ?
@niksan: Wat is er?
Ik wil dat we wachten op svurno...quote:
Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil dat we wachten op svurno...
Of anders bedenk je maar weer zo'n creatieve constructie
Of anders wil ik hem wel bellen hoor, maar dan gelooft niemand me.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik bedoel Beev dat als jij tegenover Bupa stond en je stond net iets achter en je had nog een piepklein kansje om toch door te gaan, dan had je die ronde desnoods een half jaar open gehouden
Ach, iedereen is wel eens hypocrietquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik bedoel Beev dat als jij tegenover Bupa stond en je stond net iets achter en je had nog een piepklein kansje om toch door te gaan, dan had je die ronde desnoods een half jaar open gehouden
Nee, Beev wil graag winnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO heel eerlijk wat dat betreft, hoor. Hij heeft alles met het gelijkspel enzo toch ook heel netjes afgehandeld?
Terwijl ik onder het mom van "loten", "meeste stemmen in ronde 1", enz best mezelf had kunnen plezieren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO heel eerlijk wat dat betreft, hoor. Hij heeft alles met het gelijkspel enzo toch ook heel netjes afgehandeld?
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.
Dan vind ik het een beetje onzinnig om dan toch nog 3 weken te gaan zitten wachten.. Of is dat zo vreemd gedacht?
.
Wie niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |