En ik ben ook nog eens zo blind dat ik eerst dacht dat het een blaadje was (het was donkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kikkers zijn eng. En vies. En glibberig. En glad. En iew....![]()
omdat jij een puike vent bent verderquote:
Ik was vroeger een kikker, nu ben ik een knappe prinsquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lief
Gisteren liep ik buiten en toen zag ik een kikker. Kikkers zijn eng![]()
Wie heeft je gekust dan??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was vroeger een kikker, nu ben ik een knappe prins
De ronde is dan nu voorbij toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Christine en Bupatih schelen nu 1 stem. Svurno enDada
hebben nog niet gestemd.
Ik kan dat duel nu ook gewoon sluiten toch?.
Padden! Iewquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef timbob het volgende:
[..]
omdat jij een puike vent bent verder [afbeelding]
maar ik kan heel gezellig praten met christine over alles enzo
timbob zou eventueel nog op ons duel kunnen stemmen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De ronde is dan nu voorbij toch?
Of moet timbob nog andere stemmen uitbrengen?
Springende beesten zijn niet lief.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens zo blind dat ik eerst dacht dat het een blaadje was (het was donker) en toen sprong hij ineens vlak voor me weg, de engerd
![]()
Ja halloquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Dada en sven zouden zeker op mij stemmen
Svurno sloeg jouw duel over omdat hij die niet wist.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Dada en sven zouden zeker op mij stemmen
Niet eerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno sloeg jouw duel over omdat hij die niet wist..
Svurno is nog wel even weg toch? En Dada... tja...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob zou eventueel nog op ons duel kunnen stemmen..
Evenals Svurno dat bij Bupa en Christine kan doen en Dada bij alle duels.![]()
.
Dus jij hebt Dada ontvoerd?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Precies. En ik filosofeer altijd tot diep in de nacht met Dada over de geneugten van het leven.
En Svurno. Damn, van alle Fok!kers die in het buitenland zitten, is hij toch wel de tofste.
Nietus, jij filosofeert niet met Dadaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Precies. En ik filosofeer altijd tot diep in de nacht met Dada over de geneugten van het leven.
En Svurno. Damn, van alle Fok!kers die in het buitenland zitten, is hij toch wel de tofste.
filosofeerde bedoelde ik.quote:
Nou, ik was met Dada getrouwdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
filosofeerde bedoelde ik.
Mên, hij zit nog diep in mijn hart. Vandaar dat ik soms in de tegenwoordige tijd brabbel.
Zullen we binnenkort maar een Dada herdenkinsdienst houden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
filosofeerde bedoelde ik.
Mên, hij zit nog diep in mijn hart. Vandaar dat ik soms in de tegenwoordige tijd brabbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |