Die heeft gestemd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja, Timbob en Haagse_elfje.
En ElMaikel dan? Ik dacht dat hij het ook weer had uitgesteld...?
Tegen mij dus ook he. Wat gemeenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat zeiden ze vroeger ook altijd tegen mij.
Ik was ook altijd bang voor de anders-gestippelden
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we gewoon een tijdslimiet afspreken voor het tournament? Bijvoorbeeld vanavond om 21 uur sluiting en dan stemmen tellen!![]()
Het heeft wel lang genoeg geduurd; iedereen die te sloom / te dood is heeft pech gehad.
Nu komen er allemaal lieveheersbeestjes- en kleurentrauma's boven!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Ze willen je laten denken dat anders gekleurden verkeerd zijn
Maar dat is niet zo.
Stomme vriendjes van vroeger![]()
Wat kunnen kinderen toch gemeen zijn. Wie zou die roddel jaren geleden verzonnen hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu komen er allemaal lieveheersbeestjes- en kleurentrauma's boven!![]()
Zou daar therapie voor zijn?![]()
Nee, die zwarte lieveheersbeestjes zijn altijd heel lui. Tenminste, dat zei men! Maar het is vast niet waar!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Maar die zwarten zijn toch echt giftig?
En stelen ze echt rode besjes enzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Maar die zwarten zijn toch echt giftig?
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En stelen ze echt rode besjes enzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!![]()
Maar dat zal dus ook wel niet waar zijn. Ik weet niet meer wat ik moet geloven!!!![]()
Westsidequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!![]()
Maar dat zal dus ook wel niet waar zijn. Ik weet niet meer wat ik moet geloven!!!![]()
Ben je er een kwijt?quote:
Die eekhoorn is tof!quote:
Dies toch van zo'n dance nummer van een paar jaar geleden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |