Nou hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
Ik zeur ook nooit..
Altijd vrolijk zijn is irritant..
Mensen verbeteren ook..
Newbies zijn.
.
Zo..
Ah, het gaat nu wéér heel spannend en gepriegel worden bij Zhenar en mij.![]()
.
Last van astma geloof ik. Hij ademt een beetje erg zwaarquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger altijd lieveheersbeestjes vangen en in een potje met gaatjes stoppen.
En dan deed ik er een blaadje sla bij
En dan gaan ze eten, en vliegen, en lief zijn.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:49 schreef niksan het volgende:
[..]:Y:Y
Vroeger hadden wij zo'n struik in de tuin met heeeeeeéééél veeeeeéél lieveheersbeestjes
En dan zoch ik het lieveheersbeestje op met de meeste stipjes
En dan
Vond ik dat leuk
Er zijn ook van die roze
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger altijd lieveheersbeestjes vangen en in een potje met gaatjes stoppen.
eigenlijk he.. zijn lieveheersbeestjes maar vieze beestjes..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik trap ze gewoon dood.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij hadden ook zo'n struik![]()
En dan stiekem in de huiskamer het folie er af halen.![]()
Dan gingen ze rondvliegen in het huis
En dan weer vangenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij hadden ook zo'n struik![]()
En dan stiekem in de huiskamer het folie er af halen.![]()
Dan gingen ze rondvliegen in het huis
Whahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.
Maar na een paar uur werd dat toch wel erg frustrerend.Motten zijn niet bepaald volgzaam, kan ik je vertellen.
Motten zijn stom. Vlinders zijn lief en mooi enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.
Maar na een paar uur werd dat toch wel erg frustrerend.Motten zijn niet bepaald volgzaam, kan ik je vertellen.
Of over je hand/arm laten lopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:52 schreef niksan het volgende:
[..]
En dan weer vangen
En dan op de plant zetten
Dan gaan ze beestjes eten
nuttig enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik trap ze gewoon dood.
Maar in het verleden vangde ik ze ook, om te verzorgen en twee dagen erna achter te komen dat ze gestikt waren..![]()
Ik had van vriendjes geleerd dat de gele soort giftig was. Daar was ik dus altijd heel bang voor. Eigenlijk voor alle lieverheersbeestjes die niet rood met zwarte stippen waren. Ik nam het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of over je hand/arm laten lopen
Dan zijn ze lief
En dan schrikken als ze plots wegvliegen
En oh ja
Al die tijd maar denken dat je aan de stipjes kon zien hoe oud ze waren![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of over je hand/arm laten lopen
Dan zijn ze lief
En dan schrikken als ze plots wegvliegen
En oh ja
Al die tijd maar denken dat je aan de stipjes kon zien hoe oud ze waren![]()
Jaquote:
Er hoeven er nog maar 2 hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we gewoon een tijdslimiet afspreken voor het tournament? Bijvoorbeeld vanavond om 21 uur sluiting en dan stemmen tellen!![]()
Het heeft wel lang genoeg geduurd; iedereen die te sloom / te dood is heeft pech gehad.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had van vriendjes geleerd dat de gele soort giftig was. Daar was ik dus altijd heel bang voor. Eigenlijk voor alle lieverheersbeestjes die niet rood met zwarte stippen waren. Ik nam het zekere voor het onzekere
Zo probeert de samenleving haat te kweken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat zeiden ze vroeger ook altijd tegen mij.
Ik was ook altijd bang voor de anders-gestippelden
Ow ja, Timbob en Haagse_elfje.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo probeert de samenleving haat te kweken.![]()
![]()
Gelukkig zijn wij nog goed terecht gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |