Echt welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.Ze geven je wel geweldige adviezen he?
Er is uiteindelijk vast wel iets dat werkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt wel
Ach, sommige zijn wel goed. Heb net eea doorgelezen en we gaan het anders proberenAch, je moet wat he?
Dat kan maar beter snel het geval zijn, want slaapgebrek trekt mijn vriend bijzonder slechtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk vast wel iets dat werkt.
Dan wordt-ie saggie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan maar beter snel het geval zijn, want slaapgebrek trekt mijn vriend bijzonder slecht
Uhuhquote:
Nog steeds depri Doffy?quote:
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uhuh
En dan krijgt ie schattige walletjes onder zijn ogen, maar zelf vindt ie dat dan weer niets
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk. Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.). Als ik wakker word heb ik absolute rust nodig.
De tijd waarop ik wakker word speelt dan veel minder een rol..
Ik vind walletjes in de meeste gevallen trouwens niet schattig.
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Wakker worden is bij normal: *Hop* bed uit en
Gemiddeld slaap ik niet zoveel dus daar kan het niet aan liggen
Ik denk vaak: Ah lekker koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..
Yo! Wassup nigga?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef qu63 het volgende:
oi!
Ik ook in de regel niet. Het gebeurt echter wel wanneer ik in een drukke omgeving wakker word.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk.
Dat laatste heb ik ook wel. Over het algemeen helpt buitenlucht ook goed tegen een eventueel opgelopen ochtendhumeur.quote:Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zin
Je bent vast ook wel bevooroordeeld.quote:Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
Hou je ook van kalende mannen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk vaak: Ah lekker koffiewaarna het kwijl begint te lopen. Ik pak koffie, eten en ga naar me kompjoeterkamer om de eerste sigaret aan te steken
Life is great.
* kijkt naar boven *quote:
Saaiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.
Ja, ik ben haske saai.quote:
Ben je toevallig een hobbit?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:35 schreef qu63 het volgende:
ontbijt!
koffir
roken
Lunch!
Avondeten
Laat avondeten!
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruinquote:
* qu63 diepe inhammen heeft!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruin
Maar ' diepe inhammen' of echt kaal kunnen toch wel mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |