Ten eerste lijkt met volslagen zinloos dat te doen, omdat het verschil tussen 1 of 4.000.000 wezenlijk niet uitmaakt. Verder denk ik dat je je dan inderdaad op glad ijs begeeft, omdat daar, volgens de huidige denkbeelden, geen discussie over mogelijk is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:17 schreef SingleCoil het volgende:
Wellicht zou ik weer eens kunnen gaan tellen hoeveel joden er nu daadwerkelijk vergast zijn in de tweede wereldoorlog, ik meen dat daaromtrent ook preconcepties een rol spelen
Mwah, dat lijkt me meer een kwestie van historiequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef SingleCoil het volgende:
Daar hebben A. en Akkersloot al een post of 20 ruzie over, las ik in feedback...
Nou , niet direct. Maar we're watching you. Muhaha. Muha. Ha.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef SingleCoil het volgende:
Mogelijk zijn de mod's van huis en kunnen wij nu wel onze kans waar zien! Hoewel, de laatste keer dat ik zo iets tikte stonden A en H direct weer paraat !
dat zou ik ook menen !quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ten eerste lijkt met volslagen zinloos dat te doen, omdat het verschil tussen 1 of 4.000.000 wezenlijk niet uitmaakt.
dat bleek reeds eerder. Ik heb daar wel problemen mee, in het bijzonder omdat ik de achtergronden daarvan niet kan begrijpen.quote:Verder denk ik dat je je dan inderdaad op glad ijs begeeft, omdat daar, volgens de huidige denkbeelden, geen discussie over mogelijk is.
Dat kost ook teveel tijd, en bovendien zou je hoed af kunnen waaien !quote:Bovendien is elk persoonlijk axioma onderhevig aan preconceptie, je kunt niet alles zelf onderzocht hebben.
Ja, ik had vandaag een symposium de hele dag. Maar ben er nu weerquote:
aiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik zal es ff kijken of ik wat kan tapenMaar mn piano staat dus beneden,en mn pc staat boven. Da's een beetje het probleem...
Ik laat mijn honden uit. Ze hebben beide een speciale riem waardoor ze niet eens kunnen trekken als ze dat zouden willen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
Laat jij trouwens je honden uit of zijn het ook nog eens honden die jou uitlaten?
Een verschil van 3.999.999 lijkt mij toch best relevant, hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:24 schreef ReCreative het volgende:
Ten eerste lijkt met volslagen zinloos dat te doen, omdat het verschil tussen 1 of 4.000.000 wezenlijk niet uitmaakt.
hoe werkt dat ding??quote:
Heb ik er net bij gezet in een edit. Het is hetzelfde als een halster bij een paard. Als de hond hard trekt, wordt zijn kop automatisch naar jou toe getrokken, waardoor je z'n aandacht kunt opeisen. Het doet helemaal geen pijn ofzo, maar je hebt gewoon wat meer controle.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef qu63 het volgende:
hoe werkt dat ding??
niet dusquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
Haus! Werkt je @fok.nl adres al??
* Alicey is douchen en zzzquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey is zeker al naar bed? Ze heeft niet eens welterusten gezegd.
Okee dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
* Alicey is douchen en zzz
<Alicey> wtr
* Alicey is now known as AliceZzZz
tik in je browser: http://irc.fok.nl en dan een nick invullen en bij channel invullen "wfl" en dan verbinden en dan leg ik de rest wel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die IRC? Hoe kom je daar?
Daar is een FAQ-je voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die IRC? Hoe kom je daar?
wel relevant maar niet wezenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een verschil van 3.999.999 lijkt mij toch best relevant, hoor.
mail mij eens? ik ben je mailadres kwijtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar is een FAQ-je voorHet is mij zelfs gelukt om er op te komen, dus dan lukt het jou ook zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |