Uhuhquote:
Nog steeds depri Doffy?quote:
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uhuh
En dan krijgt ie schattige walletjes onder zijn ogen, maar zelf vindt ie dat dan weer niets
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk. Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.). Als ik wakker word heb ik absolute rust nodig.
De tijd waarop ik wakker word speelt dan veel minder een rol..
Ik vind walletjes in de meeste gevallen trouwens niet schattig.
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Wakker worden is bij normal: *Hop* bed uit en
Gemiddeld slaap ik niet zoveel dus daar kan het niet aan liggen
Ik denk vaak: Ah lekker koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..
Yo! Wassup nigga?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef qu63 het volgende:
oi!
Ik ook in de regel niet. Het gebeurt echter wel wanneer ik in een drukke omgeving wakker word.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk.
Dat laatste heb ik ook wel. Over het algemeen helpt buitenlucht ook goed tegen een eventueel opgelopen ochtendhumeur.quote:Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zin
Je bent vast ook wel bevooroordeeld.quote:Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
Hou je ook van kalende mannen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk vaak: Ah lekker koffiewaarna het kwijl begint te lopen. Ik pak koffie, eten en ga naar me kompjoeterkamer om de eerste sigaret aan te steken
Life is great.
* kijkt naar boven *quote:
Saaiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.
Ja, ik ben haske saai.quote:
Ben je toevallig een hobbit?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:35 schreef qu63 het volgende:
ontbijt!
koffir
roken
Lunch!
Avondeten
Laat avondeten!
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruinquote:
* qu63 diepe inhammen heeft!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruin
Maar ' diepe inhammen' of echt kaal kunnen toch wel mooi zijn
Niks mis met hobbits! Hobbits zijn leuk! Volgens mij zou ik best als hobbit kunnen levenquote:
Misschien ben ik wel stikum een hobbit.. Ik houd er ook niet van om lang met mensen opgescheept te zitten bijvoorbeeld. Een probleem is alleen wel dat hobbits erg conservatief zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niks mis met hobbits! Hobbits zijn leuk! Volgens mij zou ik best als hobbit kunnen leven
Mja, ik zou in ieder geval een hobbit zijn waar iedereen over praat, omdat ze toch wat afwijjkt van de restquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stikum een hobbit.. Ik houd er ook niet van om lang met mensen opgescheept te zitten bijvoorbeeld. Een probleem is alleen wel dat hobbits erg conservatief zijn.
In de ban van de ring is dacht ik iets meer dan alleen maar ' fantasy' !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:50 schreef qu63 het volgende:
Ik ken ze niet eens echt geloof ik.. Ben niet zo'n fantasy-fan
ik vind van nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de ban van de ring is dacht ik iets meer dan alleen maar ' fantasy' !
Dat dan weer wel.. Maar ook als niet-hobbit mag dat hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, ik zou in ieder geval een hobbit zijn waar iedereen over praat, omdat ze toch wat afwijjkt van de rest
Maar het hobbitleven is zo slecht nog niet: hobbits houden van lekker eten en drinken en feesten en leuke dingen doen, ze hebben leuke huisjes en wonen in een mooie omgeving.
De mijne zijn denk ik ook wel iets te klein.quote:Mijn voeten zijn alleen veeeeel te klein
Met fantasy is trouwens ook niets mis hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de ban van de ring is dacht ik iets meer dan alleen maar ' fantasy' !
De maat weet ik niet, maar erg grote voeten is iets waar je een hobbit aan kunt herkennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:05 schreef qu63 het volgende:
hoe groot zijn hobbitvoeten dan?
* kijkt naar voeten *quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
De maat weet ik niet, maar erg grote voeten is iets waar je een hobbit aan kunt herkennen.
Dank je, voel ik me weer een stuk prettigerquote:
Ik ook zeker niet.. Ik richt me vooral op het (A)D&D spectrum. Met betrekking tot fantasy art vind ik vooral erotische fantasy art van bepaalde artiesten erg mooi..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:10 schreef miss_sly het volgende:
fantasy heb ik wel wat gelezen, maar ik vind niet alles leuk.
Tolkien schrijft inderdaad erg leuk.quote:Ik vind de Donkere Toren reeks van Stephen King wel goed, Tolkien ook, en Dune vond ik geweldig!
Is dat nog wat?quote:Maar eerst lees ik de Da Vincie Code; ben ik gisteren in begonnen.
Mmmmm dat wordt afscherenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruin
Maar ' diepe inhammen' of echt kaal kunnen toch wel mooi zijn
Wat is (A)D&D?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet.. Ik richt me vooral op het (A)D&D spectrum. Met betrekking tot fantasy art vind ik vooral erotische fantasy art van bepaalde artiesten erg mooi..
Ondanks dat de boeken zo dik zijn, leest het heerlijk wegquote:Tolkien schrijft inderdaad erg leuk.
Bernini mysterie vond ik erg leuk. Ik hoop Da vinci Code dus ook, dat is nog even afwachten. Ik vind de schrijfstijl van Dan Brown wel aangenaam. Bovendien vond ik de setting (Rome/Vaticaanstad), de beschrijvingen en de plot wel goed.quote:Is dat nog wat?
Zeker lekker leesvoerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb gisteren het Bernini mysterie uitgelezen en dat vond ik een leuk boek.
en ik heb gehoord dat Da Vinci Code nog beter is, dus ik ben benieuwd
(Advanced) Dungeons and Dragonsquote:
stuur mij eens een mail! (ik ben die van jou kwijt nlquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:17 schreef Haushofer het volgende:
@qu63: dat queenconcert heb ik nog niet idd, las er wel wat over in MUZ. Heb nu wel eindelijk de soundtrack van "a beautifull mind", en die is wel bijzonder mooi
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat van die grote voeten staat nergens in Tolkien. Het is een bedenksel van een Tolkien illustrator en alle anderen hebben dat overgenomen. Tolkien zegt alleen maar dat Hobbits harige voeten hebben met rubberachtige zolen.
* kijkt naar voeten *quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat van die grote voeten staat nergens in Tolkien. Het is een bedenksel van een Tolkien illustrator en alle anderen hebben dat overgenomen. Tolkien zegt alleen maar dat Hobbits harige voeten hebben met rubberachtige zolen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen jongens en meisjes!
Miss_sly, heb je overwogen om een tweede hondje te nemen? Dat is een instant oplossing voor dat soort problemen. Honden zijn nu eenmaal roedeldieren en ze zullen zich altijd een beetje eenzaam voelen als er niemand van het roedel in de buurt is.
(Advanced) Dungeons & Dragons.quote:
Als ik iets moois tegen een leuke prijs zou kunnen bemachtigen, zou ik het denk ik wel aan een muur hebben willen hangen.quote:Ik vind fantays art leuk om naar te kijken, maar ik zou er bijvoorbeeld niets van aan mijn muur hangen. Dan houd ik toch van meer eenvoud.
En uiteraard wil ik natuurlijk ook wel bezoek kunnen blijven ontvangen.quote:Zo vind ik Dali ook geweldig, maar zijn werken zijn me dan weer te bizar en vaak deprimerend om aan de muur te hangen
Ik heb er niet zo heel erg veel van gelezen, maar ik denk dat dat vast nog wel gaat gebeuren.quote:Ondanks dat de boeken zo dik zijn, leest het heerlijk weg
Heb ze dan ook verschillende keren gelezen, en telkens met veel plezier
Hopen dat het net zo leuk wordt dan.quote:Bernini mysterie vond ik erg leuk. Ik hoop Da vinci Code dus ook, dat is nog even afwachten. Ik vind de schrijfstijl van Dan Brown wel aangenaam. Bovendien vond ik de setting (Rome/Vaticaanstad), de beschrijvingen en de plot wel goed.
Advanced dus. de AD&D rulesets zijn uitgebreider dan de D&D rulesets, dat is eigenlijk het grootste verschil.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
(Advanced) Dungeons and Dragons
*Advanced weet ik niet zeker
LOL Jij stiekemerd! Nou ja, het lost dat soort problemen echt meteen op en daarnaast is het ook zo ontzettend leuk als je hond een maatje heeft. Ik vind niks heerlijker dan die twee van mij te zien stoeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ik heb dat zeker al overwogen, maar mijn vriend wil daar (nog) niet aan. Hij weet nog niet dat dat van meet af aan in de planning zat bij een van ons![]()
Is het zo erg met je dat miss sly ook een even aantal honden moet hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Miss_sly, heb je overwogen om een tweede hondje te nemen? Dat is een instant oplossing voor dat soort problemen. Honden zijn nu eenmaal roedeldieren en ze zullen zich altijd een beetje eenzaam voelen als er niemand van het roedel in de buurt is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:30 schreef Alicey het volgende:
Is het zo erg met je dat miss sly ook een even aantal honden moet hebben?![]()
Is ook zo! En het zou ook goed zijn voor Misu, want dan leert ie veel beter spelen. En hij heeft een hele tijd in een opvanggezin gezeten waar ze 5 andere honden hadden!! Ik zal het zeker voorzichtig opwerpen als mijn vriend weer te vroeg gewekt wordt morgenvroegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Jij stiekemerd! Nou ja, het lost dat soort problemen echt meteen op en daarnaast is het ook zo ontzettend leuk als je hond een maatje heeft. Ik vind niks heerlijker dan die twee van mij te zien stoeien.
Een even aantal is bijna altijd beter, maar met sommige dingen geen mustquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het zo erg met je dat miss sly ook een even aantal honden moet hebben?![]()
Het valt mij trouwens wel op dat veel mensen twee honden hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dat valt mee hoor. Maar ik zou wel iedereen die overweegt aan een hond te beginnen, adviseren om er meteen twee te nemen. Is gewoon veel leuker voor de hond. Alleen die hondenbelasting...
![]()
Ik heb wel twee katten, maar inderdaad slechts één vriendje. Dat is eigenlijk ook wel genoeg. En samen zijn we immers met z'n tweeën!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Een even aantal is bijna altijd beter, maar met sommige dingen geen must![]()
1 vriendje (tegelijkertijd dus), 1 kat, 1 hond is op zich prima.
Maar twee honden is gewoon leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |