Het is mij inmiddels ook gelukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Haushofer het volgende:
Daar is een FAQ-je voorHet is mij zelfs gelukt om er op te komen, dus dan lukt het jou ook zeker.
Nou ja, als er maar één jood zou zijn vergast in de Tweede Wereldoorlog zou het toch een heel wezenlijk ander verhaal zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:13 schreef SingleCoil het volgende:
wel relevant maar niet wezenlijk.
je weet ook dat we ook daar kunnen bannenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mij inmiddels ook gelukt.
Had ik het maar niet gevraagd, ik zit al veel te veel achter mijn computer!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:23 schreef SingleCoil het volgende:
We zouden het geen 'holocaust' noemen, eerder een ongelukkig voorval.
Ik sprak vandaag een meneer uit Tel A'viv, en ons gesprek kwam onvermijdelijk op de terroristische aanslagen. Hij zieidat de het de meeste mensen niet veel (meer) kon schelen als er weer eens een bus opgeblazen werd, want 1) de meeste busreizigers zijn russische joden die pas sinds een paar jaar in Israel wonen, en 2) de busmaatschappij is inmiddels erg effiecent is geworden, ze ruimen de zooi op en zetten binnen een half uur een nieuwe bus in, inclusief nieuwe passagiers...
je ging slapen!quote:
anders blijf je terug komen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een smetteloze reputatie en ben nog nooit geband!![]()
We zijn nu echter weer wakker.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef SingleCoil het volgende:
We zijn zeker al weer naar bed ?
Zie het WFL feedback-topic, daar is zojuist die vraag behandeld.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
zeker. maar is het leuk ?
Ik zou liever een discussie beginnen over of de Islam nu een ideologie is of niet. Ik begrijp dat je daar geen topic over mag openen maar het bespreken ervan in een forum, is dat nou verboden of fiets je dan op de rand van het dak ?
Maar ik blijf van ze houden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef SingleCoil het volgende:
A. heeft het niet altijd even makkelijk met haar Fok!kinderen...
In de FAQ staat meer wat de richtlijnen zijn. Er is bewust voor gekozen om niet van alles vast te stellen of het mag of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef SingleCoil het volgende:
Eens even kijken wat er allemaal niet mag...dat staat vast in de FAQ !
Okee! Het is me namelijk opgevallen dat zelfs hele kleine hondjes soms al hun baasje uitlaten, vandaar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik laat mijn honden uit. Ze hebben beide een speciale riem waardoor ze niet eens kunnen trekken als ze dat zouden willen.
Hahahaha je leven lijdt al onder fok?quote:Ik ben na de wandeling even bij een vriendin verderop in de straat langs gegaan. Vandaar dat het zo lang duurde.
Het is je vannacht gelukt zag ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die IRC? Hoe kom je daar?
Op de verkeerde tijd in de verkeerde topic aanwezig zijn kan ook al genoeg reden zijn voor een ban hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een smetteloze reputatie en ben nog nooit geband!![]()
Ik hoop dat je lekker hebt geslapen.quote:En nu ga ik echt slapen.![]()
Te vroegquote:
Negeren als je slaapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Te vroeg
Misu wordt iedere morgen met de vogeltjes wakker en vindt het nodig dit door gepiep en tegen de deur krabben duidelijk te maken. En aangezien de vogeltjes om half 5 wakker worden....
Ben nu op zoek naar online info over hoe dit af te leren. Overal staat negeren, en dat heb ik tot kwart voor 7 geprobeerd. Lang genoeg, lijkt me
Als in: niet als ene gek naar beneden rennen om hem te troosten enzo. Nou, daar voel ik rond die tijd nog bitter weinig voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Negeren als je slaapt probeert te slapen.
Tja, dat laat mijn werk doorgaans niet toe. Alleen op vrijdag werk ik zeker thuis, dus dan heb ik wat meer mogelijkheden.quote:Of je moet volgens een tropenrooster gaan leven.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als in: niet als ene gek naar beneden rennen om hem te troosten enzo. Nou, daar voel ik rond die tijd nog bitter weinig voor
Dan is het lastiger ja..quote:Tja, dat laat mijn werk doorgaans niet toe. Alleen op vrijdag werk ik zeker thuis, dus dan heb ik wat meer mogelijkheden.
Echt welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.Ze geven je wel geweldige adviezen he?
Er is uiteindelijk vast wel iets dat werkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt wel
Ach, sommige zijn wel goed. Heb net eea doorgelezen en we gaan het anders proberenAch, je moet wat he?
Dat kan maar beter snel het geval zijn, want slaapgebrek trekt mijn vriend bijzonder slechtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk vast wel iets dat werkt.
Dan wordt-ie saggie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan maar beter snel het geval zijn, want slaapgebrek trekt mijn vriend bijzonder slecht
Uhuhquote:
Nog steeds depri Doffy?quote:
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uhuh
En dan krijgt ie schattige walletjes onder zijn ogen, maar zelf vindt ie dat dan weer niets
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk. Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word alleen saggie wanneer ik onnatuurlijk wakker wordt (Bijvoorbeeld door een hond die zit te krabben, piepen en zielig te doen.). Als ik wakker word heb ik absolute rust nodig.
De tijd waarop ik wakker word speelt dan veel minder een rol..
Ik vind walletjes in de meeste gevallen trouwens niet schattig.
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Wakker worden is bij normal: *Hop* bed uit en
Gemiddeld slaap ik niet zoveel dus daar kan het niet aan liggen
Ik denk vaak: Ah lekker koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Bij mij ligt het er aan.. Soms hop er uit, maar als ik een tijdje wat slechter slaap, heb ik toch vaak wel dat ik even blijf liggen. Als ik echter op een ruwe wijze wordt gewekt, en ik heb allerlei herrie (Praten is voor mij 's ochtends al herrie) om mij heen kan ik een aardig ochtendhumeur krijgen..
Yo! Wassup nigga?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef qu63 het volgende:
oi!
Ik ook in de regel niet. Het gebeurt echter wel wanneer ik in een drukke omgeving wakker word.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word niet snel chagrijnig eigenlijk.
Dat laatste heb ik ook wel. Over het algemeen helpt buitenlucht ook goed tegen een eventueel opgelopen ochtendhumeur.quote:Opstaan heb ik geen problemen mee, welk tijdstip dan ook. Ook de manier van wakker worden is niet van belang. Ik word meer chagrijnig van dingen die (niet) gebeuren of di eik moet doen en waar ik tegenop zie. Doorgaans ben ik eigenlijk heel gelijkmatig van humeur, en dan in positieve zin
Je bent vast ook wel bevooroordeeld.quote:Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
Hou je ook van kalende mannen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Hij krijgt hele lieve dunnen blauwzwarte streepjes onder zijn ogen; ik vind het schattig, maar wellicht ben ik bevooroordeeld?
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk vaak: Ah lekker koffiewaarna het kwijl begint te lopen. Ik pak koffie, eten en ga naar me kompjoeterkamer om de eerste sigaret aan te steken
Life is great.
* kijkt naar boven *quote:
Saaiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
's ochtends vroeg neem ik in de meeste gevallen geen koffie, tenzij het heel erg vroeg is, de vorige nacht heel erg laat, en/of de vorige nacht een bovenmatige hoeveelheid alcohol gevloeid heeft. Roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus ook geen sigaret meer.
Ja, ik ben haske saai.quote:
Ben je toevallig een hobbit?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:35 schreef qu63 het volgende:
ontbijt!
koffir
roken
Lunch!
Avondeten
Laat avondeten!
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruinquote:
* qu63 diepe inhammen heeft!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ligt eraan. Niet zoals Erik de Zwart met zijn kalende plekje zoals een monnik op zijn kruin
Maar ' diepe inhammen' of echt kaal kunnen toch wel mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |