Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is dit voor iets belachelijks? Verbal, je zit dit topic vol te blaten met je persoonlijke gezever. En dat noemt zich een verantwoordelijke moderator?
Rot op naar je plantjes, imbeciel.![]()
![]()
![]()
Dat je vrijheden hebt betekent niet dat je ze continu hoeft te misbruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:07 schreef NorthernStar het volgende:
Freedom of Speech is het hoogste goed van de Westerse samenleveng.
Lijkt me zeer gepast de 'leider van westerse wereld' te verwelkomen met een massale uiting van die vrijheid en het recht om er gebruik van te maken.
"I love freedom of speech." G.W. Bush, oktober 2003
Wij ook Dubya, wij ook.![]()
Haha dat dit soort lompe idioten moderator kunnen worden. Maarja, zegt wel wat over het beleid hierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
V.
...of over jouw inschattingsvermogen.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:24 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Haha dat dit soort lompe idioten moderator kunnen worden. Maarja, zegt wel wat over het beleid hier![]()
Vanwaar deze opmerking hoe typisch linkse actievoerders is? Dit lokt gewoon bepaalde reacties uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben benieuwd hoezeer aktievoerders Nederland weer in diskrediet gaan brengen door zich belachelijk op te stellen tijdens een bezoek van Bush. Alsof lomp schreeuwen en schelden tot een dialoog lijdt. Vaak geven linkse kneuzen juist zo hoog op daarover.
Oh, jij vindt dat er in dit topic normaal wordt gesproken over Bush? Hij komt de gesneuvelde bevrijders van ons land eer betonen. Ik spreek duidelijk over de linkse kneuzen, weet ik veel dat jij je dan aangesproken voelt?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vanwaar deze opmerking hoe typisch linkse actievoerders is? Dit lokt gewoon bepaalde reacties uit.
Och lieverd toch...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een feit dat over Bush ongenuanceerd wordt gesproken met name uit linkse hoek.
Ik had jou toch verteld naar je plantjes te moven?quote:
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had jou toch verteld naar je plantjes te moven?
Nee, dat niet. Je laat alleen maar zien wat voor een vent jij bent. Vent...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja.
En jij verwacht dat ik naar je luister
V.
Men schijnt ook wel es ongenuanceerd te kijken naar Hitler en z'n kompanen, Cohen-adept.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een feit dat over Bush ongenuanceerd wordt gesproken met name uit linkse hoek.
De Cohen-adept ben je nu zelf door de koppeling Bush-Hitler te maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Men schijnt ook wel es ongenuanceerd te kijken naar Hitler en z'n kompanen, Cohen-adept.
Wat je zegt, ben je zelf. Met je kop door de helft... blablabla, etcetera.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Cohen-adept ben je nu zelf door de koppeling Bush-Hitler te maken.![]()
Doodsverwensing?quote:
Minstens een spreekwoordelijke verharing....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |