De clip van 'Mossels' vond ik laatst nog ergens. Nu nog 'Opzij'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
Hhaaaha echt te geweldig en dan die clip met die bak mosseleen!!!!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:43 schreef yvette1982 het volgende:
mijn album van de mosselman is te koop voor 15 euro.
Arie en Bastiaan, ken je die? Hakkuh en flippuh deeltje 3 geloof ikquote:Op zondag 27 maart 2005 20:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Je link werkt niet.
Maar is de Mosselman overleden? Dat zou wel sneu zijn. Ik vond bij mijn broertjes trouwens nog de pracht cd 'hakkuh en bakkuh' met prachtige nummers als 'Lang zal ie Reevuh' en 'Ik ben te sexy voor m'n aussie'. Wat een tijden..
Ik word nu eigenlijk toch ook wel een beetje geïntresseerd door het album van de Mosselman. Ik moet dit topic maar niet meer lezen.... Ik denk dat ik ter compensatie maar een uurtje Bassie en Adriaan radio ga opzetten of zo. Ook mooi.
Nee da's niet waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Sander Scheurwater heet hij. Hij was ook Human Resource, van I'm the one and only Dominator.
Oh ja? Waar woon je dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef funrider het volgende:
ons aller trots de Mosselman
komt zelf uit t zelfde dorp als ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |