Ben benieuwd of het dit jaar eindelijk eens gaat lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Ik pleit voor een actie voor de top2000! Als het met Boudewijn de Groot moet lukken, dan zeker met de Mosselman!!
Gabberwijffie was toch van 'Klap es in je handjes'?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat is er eigenlijk met Gabberwijffie gebeurd (van de wereldhit "Op een grote paddestoel..")?
Waarschijnlijk dat hij de humor er wel van inziet. Eindelijk eens 'vers bloed' in de lijsten die al sinds eeuwen niet meer zijn veranderd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik weet niet of Sander er zelf nog op zit te wachten hiermee geconfronteerd te worden.
Nog zo'n wereldhit van haar, jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gabberwijffie was toch van 'Klap es in je handjes'?
Hoe heet dat album van Mosselman, waar I.R. over spreekt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangezien het Gabber Piet topic ernstig offtopic gaat is er toch wel behoefte aan een echt Mosselman topic.
Ik ben inmiddels de gelukkige bezitter van alle tracks van het album van de mosselman, en het is nu al een grote hit binnen mijn vriendenkring, vooral het briljante Een zak friet. ( Lyrics: I was walking down the street, kocht een zak friet, zonder mayonaise want dat lustte ik neit), maar ook de andere gevoelige tracks als 'De Zevensprong' (ik kan dansen als een mosselman), ingelemingelemangelemtje, een apensigaar en ook het wonderschone In Holland staat een house. En dan natuurlijk ook zijn twee klassiekers: Opzij en Mossels.
Hoog tijd voor een vervolgalbum, wat mij betreft.
Mossel Maniaquote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe heet dat album van Mosselman, waar I.R. over spreekt?
Even wat jeugdsentiment downloaden...![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 05:15 schreef heiden6 het volgende:
Damn, ik zit hier nu te googlen naar een eventueel filmpje, en kom zelfs Deense en Zweedse sites tegen waar ze het hebben over De Mosselman.
En zie je de mosselman ook nog wel eens?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Oh ja. Ik zag zijn pa onlangs nog. Die vond het allemaal maar niks.
Nee, geen idee waar die zich tegenwoordig ophoudt. Zal wel in Rotterdam zijn ofzo. Maar vermoedelijk ziet hij er nu ook heel anders en veel normaler uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
En zie je de mosselman ook nog wel eens?
Ook een link doet het niet, indien je 'Referrer logging' hebt ingeschakeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
deze cd hier zou ik wel willen hebben.
het is Geocities, en die staan plaatjes posten niet toe, dus je moet ff klikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |